Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рольова модель команди

Управління командою проекту

Управління програмним продуктом включає в себе розв’язання трьох основних задач:

- підбір та управління командою;

- вибір процесу;

- вибір інструментальних засобів.

Успіх проекту залежить від того, наскільки склад учасників проекту можна перетворити в команду однодумців, наскільки ця команда буде активною і ініціативною, з одного боку, та керованою, з іншого.

«Класичний»[5] варіант складу команди включає наступні позиції:

- менеджер проекту – головна діюча особа, основні функції якої:

- підбір та управління кадрами;

- підготовка та виконання плану проекту:

- керівництво командою;

- забезпечення зв’язку між підрозділами;

- забезпечення готовності продукту

- проектувальник – проектувальник архітектури високого рівня та контролю її виконання, основними функціями якого є:

- аналіз вимог;

- розробка архітектури і основних інтерфейсів;

- участь у плануванні проекту;

- контроль виконання проекту;

- участь у підборі кадрів

- розробник – роль, відповідальна за безпосереднє створення кінцевого продукту, у функції якої входить:

- контроль архітектурних та технічних специфікацій продукту;

- підбір технологічних інструментів та стандартів;

- діагностика та розв’язання всіх технічних проблем;

- контроль за роботою розробників документації, тестування, технологів;

- моніторинг стану продукту (ведення списку виявлених помилок);

- підбір інструментів розробки, метрик і стандартів, контроль їх використання

- тестувальник – відповідальний за задоволення вимог до продукту (функціональних і нефункціональних), у функції якого входить:

- складання плану тестування;

- контроль виконання плану;

- розробка тестів;

- автоматизація тестування (автоматизація складання тестів, пропуску тестів та обробки результатів тестування);

- вибір інструментів, метрик і стандартів для організації процесу тестування;

- організація Бета-тестування – тестування майже готового продукту зовнішніми тестерами (користувачами)

- інженер з якості – розглядає три аспекти якості: якість кінцевого продукту, якість процесу розробки, якість організації;

- технічний письменник (розробник користувацької документації), функціями якого є:

- розробка плану документування, який містить склад, терміни підготовки і порядок тестування документів;

- вибір та розробка стандартів і шаблонів підготовки документів;

- вибір засобів автоматизації документування;

- розробка документації;

- організація тестування документації;

- участь у тестуванні продукту, що дозволяє бачити всі недоліки і невідповідності

- технолог розробки ПЗ – забезпечує виконання наступних задач:

- підтримка моделі ЖЦ;

- створення та супровід середовища зборки продукту;

- створення та супровід процедури установки;

- управління початковими текстами.

Існує ще одна рольова модель команди, рекомендована в методології MSF (Microsoft Solution Framework)[6]. Ця модель ґрунтується на 6 рольових кластерах, кожен з яких має свою ціль, області компетенції і функції:

- управління продуктом (product management)

Ціль: задоволення замовника

Компетенції: маркетинг, представлення інтересів замовника, планування продукту

Функції:

- виступає в ролі представника замовника;

- формує загальні рамки проекту;

- організує роботу із вимогами замовника;

- формує очікування замовника;

- розробляє, підтримує та виконує план комунікацій

- управління програмою (program management)

Ціль: досягнення результату в рамках проектних обмежень

Компетенції: управління проектом, знаходження архітектури розв’язку, контроль виробничого процесу, адміністративні служби

Функції:

- управляє процесом розробки з метою одержання готового продукту у відведені терміни;

- формулює специфікацію продукту і розробляє його архітектуру;

- регулює взаємовідносини і комунікацію всередині проектної групи;

- слідкує за часовим графіком проекту і готує звітність про його стан;

- розробляє, підтримує та виконує зведений план і календарний графік проекту;

- організовує управління ризиками

- розробка (development)

Ціль: створення продукту у відповідності із специфікацією

Компетенції: технологічне консультування, проектування та здійснення реалізації, розробка додатків, розробка інфраструктури

Функції:

- визначає деталі фізичного дизайну;

- оцінює необхідні час і ресурси на реалізацію кожного елементу дизайну;

- розробляє або контролює розробку елементів;

- готує продукт до впровадження;

- консультує команду з технологічних питань

- тестування (test)

Ціль: схвалення випуску продукту лише після того, як виявлено та ліквідовано всі дефекти

Компетенції: планування тестів, розробка тестів, звітність за тестами

Функції:

- забезпечує виявлення всіх дефектів;

- розробляє стратегію і плани тестування;

- здійснює тестування

- задоволення споживача (user experience)

Ціль: підвищення ефективності користувача, збільшення споживчої цінності продукту

Компетенції: забезпечення технічної підтримки, навчання, графічний дизайн, інтернаціоналізація, загальнодоступність (забезпечення можливості роботи для користувачів з обмеженими фізичними можливостями)

Функції:

- представляє в команді інтереси споживача;

- організує роботу з вимогами користувача;

- проектує і розробляє системи підтримки продуктивності;

- визначає компроміси щодо зручності використання і споживчої якості продукту;

- визначає вимоги до системи допомоги та її зміст;

- розробляє навчальні матеріали та здійснює навчання користувачів

- управління випуском (release management)

Ціль: безпроблемне впровадження та супровід продукту

Компетенції: інфраструктура, супровід, бізнес-процеси, управління випуском готового продукту

Функції:

- представляє інтереси відділів постачання та обслуговування продукту;

- організує постачання проектної групи:

- організує впровадження продукту;

- розробляє компроміси в керованості та зручності супроводу продукту;

- організує супровід та інфраструктуру постачання

 


Читайте також:

  1. G2G-модель електронного уряду
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. Абстрактна модель
  4. Абстрактна модель
  5. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  6. Американська модель соціальної відповідальності
  7. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
  8. Англо-американська модель
  9. Англо-американська модель
  10. Багатомірна лінійна модель регресії.
  11. Багатосегментна модель
  12. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій




Переглядів: 1223

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РМВОК: 9 областей управлінських знань | Моделі організації команд

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.