МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Абстрактна модельФормулювання вимог Формулювання вимог - перший етап будівництва системи. Вимоги потрібно представити у формі способів використання або сценаріїв. Вони повинні бути перевірені користувачем. На цій стадії використовується форма запису UML. Абстрактна модель представляє дані, які використовуються системою та зберігаються в ній. Діаграми класів використовуються в UML з примітивами, що змінюються, для того, щоб зробити можливим додавання нових атрибутів в майбутньому (механізм дає гнучкість типів атрибутів).
Мал. 8.4.1. Клас із змінним типом атрибуту.
Клас, представлений на мал. 8.4.1., містить атрибут з можливістю розширення - властивість може бути або фотографією (за замовчанням, що позначене плюсом), або відео. У кожному екземплярі за замовчанням тип атрибуту, теж за замовчанням. Решта типів стосується опцій. Приклад абстрактної діаграми класів: Мал. 8.4.2. Приклад абстрактної діаграми класів. Навігаційна модель Модель представляє навігаційну структуру в гіперсередовищі із застосуванням навігаційних контекстів, спроектованих в навігаційних класах. Навігаційна діаграма класів - проекція, розроблена з класів, що формують абстрактну модель і з використанням тієї ж форми запису. Діаграма - один з можливих видів представлення даних системи. Нижче приведений приклад навігаційного класу. Мал. 8.4.3. Навігаційна діаграма класу.
Ми перенесли деякі дані з класу "персона" в клас "інтерв'ю" і "газета". Клас "персона" не використовується в діаграмі. Грунтуючись на навігаційній діаграмі класів будується навігаційна контекстна діаграма. Вона складається з таких компонентів: · Вузли - представляють логічні "вікна" або можливості розширення; · Зв'язки - представляють асоціації концептуальної моделі і пов'язують її з іншими навігаційними класами; · Індекси - представляють індекси елементів; · Гайд-тури - послідовності елементів. Нижче зображена навігаційна контекстна діаграма: Мал. 8.4.4. Приклад навігаційної контекстної діаграми.
Навігація починається з головного меню, яке містить індекси інших елементів. Ми можемо вибрати автора, людину, що дає інтерв'ю або газету. Газета має найпростіший контекст - безліч вузлів. Безліч газет класифікується по авторах або людях, що давали інтерв'ю, це є складнішим контекстом, і воно розбивається на групи. Чорний квадрат вказує на присутність індексу; порожній квадрат вказує, що індексу не існує. Пунктирна лінія між контекстами вказує, що навігація від одного контексту до іншого неможлива. Інакше вона можлива. Стрілки показують напрям переходу. Навігаційна модель може містити більш, ніж одну навігаційну діаграму класу і більш, ніж одну навігаційну контекстну діаграму, кожна з яких представляє різну призначену для користувача точку зору, наприклад, авторську, читацьку і т.д. Абстрактна модель інтерфейсу користувача Інтерфейс користувача в ООГМР описаний з використанням абстрактних видів даних (Abstract Data Views, ADV). Вони представляють будову інтерфейсу, що не має зв’язку з його реалізацією. Вони дозволяють визначити наступне: · Структуру інтерфейсу користувача, використовуючи агрегацію і наслідування як механізми абстракції; · Схему елементів інтерфейсу; · Відносини елементів інтерфейсу до навігаційних об'єктів; · Реакцію елементів інтерфейсу на зовнішні події, зокрема відношення між зовнішньою подією і навігацією. Для цього використовуються діаграми АВД і мережі Petri. Мал. 8.4.5. Приклад простого АВД. Мал. 8.4.5. показує простий варіант інтерфейсу, що використовується для проглядання газетних статей з використанням ООГМР. 4. Метод розробки веб-сторінок (WSDM) Метод розробки веб-сторінок (Website Design Method, WSDM) містить в собі три перші стадії будівництва інтернет-системи і не розглядає ні проекту реалізації, ні саму реалізацію. Метод орієнтований на користувача. Він використовується для створення інформаційних програм і незалежний від моделювання записів зберігання даних. Класифікація користувачів Перша стадія проектування системи з використанням МРВС - класифікація майбутніх користувачів системи. Класифікація виконується в три етапи: · Визначення дій - функцій, що надаються користувачам; · Визначення призначених для користувача класів - для кожної дії визначається клас користувачів; · Опис призначеного для користувача класу - опис призначених для користувача очікувань, характеристик і здібностей, важливих з точки зору системи. У разі великих відмінностей між користувачами клас потрібно проаналізувати. Нижче наводяться приклади описів, призначених для користувача класів: · Читач - шукає статті на теми, що цікавлять його. Рівень призначеного для користувача досвіду може варіюватися від "відсутність досвіду" до "досвідчений комп'ютерний технік"; · Автор - користувач, що пише і публікує його/її власні документи. Він зацікавлений в інформації щодо цих документів. Досвідчений в користуванні інтернетом. Читайте також:
|
||||||||
|