Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РМВОК: 9 областей управлінських знань

Що повинен знати менеджер проекту?

Менеджер – основна діюча особа проекту.

РМВОК (Project Management Body of Knowledge – Зведені знання з управління проектами) – міжнародний стандарт з управління проектами, який розроблений і розвивається Інститутом проектного менеджменту (Project Management Institute – PMI)[4]. РМВОК містить опис складу знань за наступними 9 розділами управління проектами, кожен з яких ділиться на відповідні підрозділи:

  1. Управління інтеграцією проекту (Integration).

a. Створення плану проекту (Project Plan Development).

b. Виконання плану проекту (Project Plan Execution).

c. Контроль змін в проекті (Integrated Change Control).

  1. Управління об’ємом робіт (Scope).

a. Ініціювання (Initiation) – формальне прийняття рішення про початок проекту (наступної фази проекту).

b. Планування об’єму робіт (Scope Planning) – розробка документу, що описує об’єм робіт.

c. Формалізація об’єму робіт (Scope Definition) – декомпозиція всього об’єму робіт (основних необхідних результатів) на дрібні задачі.

d. Верифікація (Scope Verification) – підтвердження об’єму робіт – формальна перевірка результатів роботи.

e. Управління змінами об’єму робіт (Scope Change Control) – контроль та затвердження змін.

  1. Управління часом виконання (Time).

a. Визначення складу робіт (Activity Definition).

b. Визначення взаємозв’язків робіт (Activity Sequencing).

c. Оцінка тривалостей робіт (Activity Duration Estimating).

d. Складання розкладу проекту (Schedule Development).

  1. Управління вартістю (Cost).

a. Планування ресурсів (Resource Planning) – які ресурси і в якій кількості потрібні для робіт.

b. Оцінка вартостей (Cost Estimating) ресурсів, необхідних для робіт.

c. Розробка бюджету (Cost Budgeting) – розподіл витрат за компонентами проекту.

d. Контроль вартості (Cost Control) – управління змінами бюджету.

  1. Управління якістю (Quality).

a. Планування якості (Quality Planning) – визначення стандартів якості і засобів їх досягнення.

b. Забезпечення якості процесу (Quality Assurance) – планова, регулярна оцінка виконання – перевірка виробничих процесів.

c. Контроль якості результатів(Quality Control) – моніторинг результатів проекту, визначення їх відповідності стандартам, виявлення та вилучення причин невідповідності якості.

  1. Управління персоналом (Human Resource).

a. Організаційне планування (Organizational Planning) – ідентифікація, документування, призначення проектних ролей, обов’язків та структури звітності.

b. Підбір кадрів (Staff Acquisition) – одержання необхідних для проекту людських ресурсів, призначення персоналу в команду проекту.

c. Розвиток команди проекту (Team Development) – підвищення продуктивності праці індивідуальної і команди в цілому (покращення взаємодії).

  1. Управління комунікаціями (Communications).

a. Планування взаємодії (Communications Planning) – визначення потреб учасників проекту в інформації та планування інформаційних потоків.

b. Розподіл інформації (Information Distribution) – регулярне та своєчасне забезпечення учасників проекту необхідною інформацією.

c. Оцінка виконання (Performance Reporting) – збір та розповсюдження звітності про поточний стан проекту, досягнутий прогрес та очікувані результати.

d. Адміністративне завершення (Administrative Closure) – створення, розповсюдження (знищення) інформації, необхідні для формального завершення проекту/фази.

  1. Управління ризиками (Risk).

a. Планування управління ризиками (Risk Management Planning).

b. Ідентифікація ризиків (Risk Identification).

c. Якісний аналіз ризиків (Qualitative Risk Analysis).

d. Кількісний аналіз ризиків (Quantitative Risk Analysis).

e. Планування реагування на ризики (Risk Response Planning).

f. Моніторинг і контроль ризиків (Risk Monitoring and Control).

  1. Управління закупками і поставками (Procurement).

a. Планування закупок (Procurement Planning).

b. Планування пропозицій (Solicitation Planning).

c. Одержання пропозицій (Solicitation).

d. Вибір постачальників (Source Selection).

e. Управління контрактами (Contract Administration) з постачальниками.

f. Завершення контрактів (Contract Closeout).


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Засвоєння знань
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень




Переглядів: 675

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Трикутник обмежень проекту | Рольова модель команди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.