Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальні завдання.

— Відтворіть на дошці схеми «Законодавчий процес в Україні» і «Судова система України».

Термінологічно-цифрова розминка.

1) Дайте визначення понять: «референдум», «імпічмент», «мажоритарна виборча система», «пропорційна виборча система», «вето», «законодавча ініціатива».

2) Наведіть юридичне значення цифр, з якими ви зіткались під час вивчення зазначених тем: 4 (строк повноважень міських, сільських, селищних голів), 5 (строк повноважень народних депутатів України, депутатів органів місцевого самоврядування, Президента України, Генерального прокурора України, строк, на який призначається вперше Президентом професійний суддя загального суду), 9 (строк повноважень судді Конституційного суду України), 18 (кількість суддів Конституційного Суду України), 450 (кількість народних депутатів України) тощо.

 

І—II РІВНІ


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Взаємозв’язок понять індивід, особистість, індивідуальність
  5. Виконайте завдання.
  6. Виконайте завдання.
  7. Випереджальне завдання.
  8. Випереджаюче завдання.
  9. Відповідь на практичне завдання.
  10. Вікові й індивідуальні особливості дітей
  11. Вікові, статеві та індивідуальні особливості діафрагми
  12. ВІКОВІ, СТАТЕВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ М'ЯЗІВ ВЕРХНЬОЇ КІНЦІВКИ




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рольова гра. | Правовий диктант (письмова робота).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.