Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. ПІДСУМКИ УРОКУ

Оцінюю навчальну активність учнів на уроці, аналізую виконання завдань тематичного оцінювання тощо.


УРОК № 51

(РЕЗЕРВНИЙ)

 

Варіант 1

Тема.Вибори.

Мета:поглибити, систематизувати, закріпити знання учнів щодо порядку проведення виборів в Україні; сформувати навички правомірної поведінки та свідомих дій громадянина-виборця; виховувати розуміння важливості участі у виборах та відповідальності за своє рішення.

Обладнання:імпровізовані бюлетені для голосування, скринька для голосування; «списки виборців», уявна кабіна для голосування.

Тип уроку:формування практичних навичок.

Форма уроку:рольова гра.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Систематизація знань учнів Рольова гра «Вибори».

III. Підсумки уроку

 

Підготовчий етап

Клас (кабінет) заздалегідь готується, наблизивши його обстановку до обстановки виборчої дільниці. Ставлю відповідним чином парти (столи), позначаю місце кабіни для голосування, готую урну для голосування.

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

У разі проведення рольової гри на попередньому уроці розподіляю ролі (голова та члени виборчої комісії, кандидати в депутати, спостерігачі, представники засобів масової інформації, виборці). Розподіл ролей залежно від конкретних умов або шляхом жеребкування, або ж ролі розподіляю сам. Членам виборчої комісії необхідно заздалегідь готую «виборчі бюлетені» та «список виборців». Також учням нагадую про необхідність підготувати «документи, що посвідчують особу» (або умовні документи, або ж обумовити, що в грі роль документів, передбачених законом, відіграватимуть учнівські квитки тощо).

II. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Вступне слово вчителя.

Повідомляю про порядок проведення гри, пропоную учням згадати порядок проведення виборів, визначити порядок дій виборця та членів комісії; визначаю місце для таємного голосування (умовну кабіну), надаю скриньку для голосування. Надалі перед виконанням кожної з процедурних дій членів комісії або виборців пропоную учням попередньо визначити хід дій.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. Iv. підсумки уроку
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 1091

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практикум. | Рольова гра «Вибори».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.