Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Підкреслюю, що дотримання і забезпечення прав людини є найважливішим завданням сучасної демократичної держави. Тому на наступних уроках буде визначено, якою мірою Конституція України відповідає сучасним міжнародним стандартам прав людини.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ 12].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Порівняти положення Загальної декларації прав людини з положеннями розділу II Конституції України.

4) Окремим учням підготувати повідомлення про найбрутальніші порушення прав людини в світі за останні роки: злочини фашистської Німеччини проти людства, порушення прав людини в Афганістані за часів правління талібів, порушення прав людини під час міжетнічних, міжнаціональних конфліктів та громадянських війн в Уганді, на Балканах, у Кавказькому регіоні тощо.

5) Підготуватися до рольової гри « Створення молодіжної громадської організації».


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. IV. Підсумок уроку
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 3. | Рекомендації з підготовки до рольової гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.