Аналізую навчальну діяльність учнів, відзначаю, що проблема міжнаціональних відносин є однією з найуразливіших та найболючіших. Від її вирішення значною мірою залежить розвиток держави. Саме тому Україна приділяє міжнаціональним відносинам значну увагу, забезпечуючи вільний розвиток усіх національностей, які проживають на території України.
Vi. домашнє завдання
1) Опрацювати текст підручника [§ ____ ].
2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.
урок № 26
Тема.Народ України — єдине джерело державної влади.
Мета:ознайомити учнів з формами народовладдя, принципами реалізації права на участь в управлінні державою, ознайомити зі шляхом реалізації права на участь в референдумі; формувати вміння аналізувати інформацію; виховувати терпимість до думок інших людей, повагу до рішення, прийнятого більшістю.
Основні поняття:пряма та представницька демократія, референдум, принципи проведення виборів.
Тип уроку:вивчення нового матеріалу.
Структура уроку
І. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
III. Вивчення нового матеріалу
1. Народовладдя в Україні.
2. Порядок проведення референдуму в Україні.
IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів
V. Підсумки уроку
VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Бесіда.
Дайте визначення та схарактеризуйте народний суверенітет.
III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Народовладдя в Україні.
Завдання.
Надайте пропозиції щодо участі громадян в управлінні державними справами.