Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Аналізую навчальну діяльність учнів, відзначаю, що проблема міжнаціональних відносин є однією з найуразливіших та найболючіших. Від її вирішення значною мірою залежить розвиток держави. Саме тому Україна приділяє міжнаціональним відносинам значну увагу, забезпечуючи вільний розвиток усіх національностей, які проживають на території України.

Vi. домашнє завдання

1) Опрацювати текст підручника [§ ____ ].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.


урок № 26

Тема.Народ України — єдине джерело державної влади.

Мета:ознайомити учнів з формами народовладдя, принципами реалізації права на участь в управлінні державою, ознайомити зі шляхом реалізації права на участь в референдумі; формувати вміння аналізувати інформацію; виховувати терпимість до думок інших людей, повагу до рішення, прийнятого більшістю.

Основні поняття:пряма та представницька демократія, референдум, принципи проведення виборів.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

 

Структура уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Народовладдя в Україні.

2. Порядок проведення референдуму в Україні.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

Дайте визначення та схарактеризуйте народний суверенітет.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Народовладдя в Україні.

Завдання.

Надайте пропозиції щодо участі громадян в управлінні державними справами.

 

Узагальнюю відповіді учнів.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. IV. Підсумок уроку
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імітаційна ситуація. | Робота над схемою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.