Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Імітаційна ситуація.

Уявіть себе учасниками конференції, на якій обговорюються дві проблеми: забезпечення прав національних меншин в Україні та розвиток державної мови в Україні, розвиток та вживання в державі інших мов.

Вибираю один із варіантів: вивчення питання теми в малих групах з розподілом завдань та ролей між ними або рольова гра з розподілом ролей між окремими учнями з урахуванням їх побажань та інтересів. Незалежно від обраного варіанту роботи надаю завдання групам або окремим учням.

— Представте на конференції інтереси окремих національних груп або висловіть думку органів державного управління.

При цьому учасники, які представляють групи національних меншин, повинні виходити з позиції найповнішого задоволення національних (у галузі освіти, культури, релігії, побуту тощо) та мовних потреб. Учасники, які виступають у ролі представників державних органів, повинні намагатися знайти компроміс між вимогами, що висувають представники національної меншини, та можливостями держави (зокрема фінансовими). При обговоренні необхідно врахувати вимоги законів України та міжнародно-правові стандарти в галузі прав людини.

Дискусія.

Нагадую план дискусії, залучаю учнів до активного обговорення питань дискусії, керую її ходом через навідні запитання типу: «Які особливі потреби можуть мати представники національних меншин? У чому полягає їх відмінність від представників корінної нації? Які норми щодо прав представників різних національностей встановлено міжнародно-правовими актами?» тощо.

При необхідності коментую відповіді учнів, у складних випадках пропоную звернутися до тексту Конституції України, Законів України «Про національні меншини в Україні», «Про мови в Українській РСР», які містять відповідні норми, тощо. За можливості надаю учням текст Європейської конвенції про мови національних меншин, рішень Конституційного Суду, які стосуються цієї проблеми.

Для підведення підсумків дискусії пропоную найбільш компетентному учню зробити висновок, якою мірою в Україні забезпечено права національних меншин і як діє чинне законодавство України про мови.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Визначте основні положення Конституції України та законів, які визначають статус мов в Україні.

2) Назвіть законодавчі документи, що забезпечують дотримання прав людини в Україні для громадян усіх національностей.


Читайте також:

  1. Імітаційна модель оцінки ризику
  2. Імітаційна ситуація.
  3. Імітаційна ситуація.
  4. Створена глобальна екологічна ситуація.
  5. Українські землі напередодні Першої світової війни: економічна та суспільно-політична ситуація.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повідомлення учнів. | V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.