Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повідомлення учнів.

Учні виступають із повідомленнями про Державний Герб України, Державний Прапор України, Державний Гімн України.

Доповнюю повідомлення учнів інформацією про те, що в Україні затверджені державні символи: Прапор, Малий Герб і Гімн України. Великий Герб не затверджений Верховною Радою України.

За наявності резерву часу ознайомлюю учнів з нагородами України, розповідаю про кавалерів вищих нагород України, земляків, удостоєних нагород України.

III. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Завдання.

1) Надайте конституційну характеристику України.

2) Визначте форму держави Україна.

3) Покажіть на карті адміністративно-територіальні одиниці України.

4) Назвіть державні символи України.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Підводжу підсумки уроку і роблю висновок, що характеристика України, яка надається в Конституції, визначає шлях її розвитку; указує, що положення Конституції України підтверджують цю характеристику; наголошує на необхідності поваги до державних символів України.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ _____ ].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.


УРОК № 25

Тема.Законодавче регулювання міжнаціональних відносин в Україні та мовної проблеми.

Мета:ознайомити учнів зі шляхами вирішення проблеми міжнаціональних відносин в Україні, статусом мов в Україні; розвивати вміння учнів аргументовано висловлювати і відстоювати власну думку, вести дискусію; формувати толерантність до представників різних національностей, терпимість до думки, відмінної від власної.

Основні поняття:державна мова.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

Форма:урок-дискусія.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу Дискусія з елементами імітаційної гри.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

(Проводиться з використанням карти.)

1) Назвіть конституційні права громадян.

2) Визначте принципи, що стосуються можливості користування цими правами.

3) Представники яких народів живуть на території України?

4) Покажіть на карті регіони проживання різних національних груп.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Вступне слово вчителя.

Повідомляю про порядок проведення дискусії, пропоную учням перечитати пам’ятку в зошитах.

 

Дискусія з елементами імітаційної гри.


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Використання ЕОМ у профорієнтаційній психодіагностиці учнів.
  5. Відновлення вхідних даних або повідомлення
  6. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
  7. Дискретизація аналогових сигналів повідомлення
  8. Етапи попередження правопорушень серед учнів.
  9. ЗАВДАННЯ 2. Використовуючи інформацію прочитаного тексту «Вживання займенників у науковому і діловому тексті», підготуйте усне повідомлення за цією темою.
  10. ЗАВДАННЯ 3. Використовуючи прочитані матеріали і зроблені записи, підготуйте усне повідомлення про зв’язок кількісних числівників з іменниками.
  11. ЗАВДАННЯ 6. Ознайомтесь з інформацією поданих нижче текстів і підготуйте усне повідомлення про особливості функціонування прийменників у наукових і ділових текстах.
  12. ЗАВДАННЯ 6. Перечитайте попередній текст. Підготуйте усне повідомлення на його матеріалі.




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з документом. | Імітаційна ситуація.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.