Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Імітаційна ситуація.

— Уявіть себе керівниками підприємств і визначте, як можна перевірити відповідність працівника, що влаштовується на роботу, своїй посаді.

Аналізую і коментую пропоновані учнями варіанти відповідей. Так, на пропозицію вивчення відомостей із трудової книжки нагадую учням, що відомості в трудовій книжці дуже обмежені, у неї не можна вносити відомості про стягнення. На варіант отримання характеристики з попередньої роботи зазначаю, що не можна вимагати додаткових документів при вступі на роботу. Коментуючи пропозицію щодо призначення випробування, повідомляю про порядок його призначення та можливий термін.

Порядок припинення трудового договору.

Під час своєї оглядової розповіді звертаю увагу учнів на різницю в здійсненні звільнення за ініціативою адміністрації і за ініціативою працівника (підстави, терміни тощо). Особливу увагу звертаю на положення трудового законодавства, які захищають інтереси працівника,— право відкликати свою заяву про звільнення, обов’язок адміністрації вчасно розрахуватися з працівником і видати трудову книжку, а також відповідальність адміністрації за затримку звільнення (зокрема плата за вимушений прогул).

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Надайте перелік видів трудових угод.

2) Назвіть можливі форми допомоги, яку можуть надати органи зайнятості особам, що втратили роботу.

Практикум.

— Назвіть документи, що необхідно надати для вступу на роботу учневі-дев’ятикласнику, який влаштовується на роботу на час канікул; водієві, який влаштовується на роботу після проходження служби в Збройних Силах України; особі, яка влаштовується на посаду вахтера і раніше ніде не працювала.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Зазначаю, що на поточному уроці лише розпочалося знайомство з надзвичайно важливою для кожного громадянина галуззю права — трудовою, з його нормами доведеться зіткнутися практично кожному учню по завершенні навчання.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ _________].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

 



Читайте також:

  1. Імітаційна модель оцінки ризику
  2. Імітаційна ситуація.
  3. Імітаційна ситуація.
  4. Створена глобальна екологічна ситуація.
  5. Українські землі напередодні Першої світової війни: економічна та суспільно-політична ситуація.




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імітаційна ситуація. | УРОК № 44

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.