Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УРОК № 44

Тема.Людина на роботі.

Мета:ознайомити учнів з основними нормами, що регулюють трудові відносини, системами заробітної плати; формувати вміння складати порівняльні таблиці, розвивати вміння учнів розв’язувати юридичні задачі (ситуації) з використанням нормативно-правових актів.

Основні поняття:системи оплати праці (відрядна, погодинна, акордна), скорочений і неповний робочий час, надурочні, заохочення, стягнення.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Робочий час.

2. Час відпочинку.

3. Система оплати праці.

IV.Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Цифрова розминка.

Наведіть юридичне значення цифр, з якими ви зіткалися під час вивчення трудового законодавства: 14, 15, 16 (вік вступу на роботу з різними умовами); 1, 3, 6 (максимальна тривалість випробування у різних випадках); 5 (строк видачі трудової книжки при першому вступі на роботу) тощо.

Імітаційна ситуація.

Об’єдную учнів у пари і пропоную одним уявити себе людиною, яка намагається вступити на роботу, іншим — керівниками підприємства, на яке влаштовується працівник.

Учні мають визначити перелік документів, необхідних для працевлаштування в таких ситуаціях:

А) випускник дев'ятого класу, який вирішив продовжити навчання у вечірній школі, влаштовується слюсарем;

Б) хлопець після звільнення із Збройних Сил України влаштовується на завод, де працював до армії, зварювальником;

В) дівчина після закінчення медичного інституту влаштовується лікарем у міську лікарню (до інституту не працювала).

Серед пропонованих учням для вибору «документів» можуть бути «паспорт», «свідоцтво про народження», «трудова книжка», «характеристика з місця роботи чи зі школи», «свідоцтво про освіту», «диплом» тощо.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робочий час.

Бесіда.

1) Наведіть відомі з курсу історії приклади боротьби робітників за скорочення робочого часу.

2) Якою була тривалість робочого часу на початку XX ст. ?




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імітаційна ситуація. | Розповідь учителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.