МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УРОК № 44Тема.Людина на роботі. Мета:ознайомити учнів з основними нормами, що регулюють трудові відносини, системами заробітної плати; формувати вміння складати порівняльні таблиці, розвивати вміння учнів розв’язувати юридичні задачі (ситуації) з використанням нормативно-правових актів. Основні поняття:системи оплати праці (відрядна, погодинна, акордна), скорочений і неповний робочий час, надурочні, заохочення, стягнення. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Робочий час. 2. Час відпочинку. 3. Система оплати праці. IV.Підсумки уроку V. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Цифрова розминка. Наведіть юридичне значення цифр, з якими ви зіткалися під час вивчення трудового законодавства: 14, 15, 16 (вік вступу на роботу з різними умовами); 1, 3, 6 (максимальна тривалість випробування у різних випадках); 5 (строк видачі трудової книжки при першому вступі на роботу) тощо. Імітаційна ситуація. Об’єдную учнів у пари і пропоную одним уявити себе людиною, яка намагається вступити на роботу, іншим — керівниками підприємства, на яке влаштовується працівник. Учні мають визначити перелік документів, необхідних для працевлаштування в таких ситуаціях: А) випускник дев'ятого класу, який вирішив продовжити навчання у вечірній школі, влаштовується слюсарем; Б) хлопець після звільнення із Збройних Сил України влаштовується на завод, де працював до армії, зварювальником; В) дівчина після закінчення медичного інституту влаштовується лікарем у міську лікарню (до інституту не працювала). Серед пропонованих учням для вибору «документів» можуть бути «паспорт», «свідоцтво про народження», «трудова книжка», «характеристика з місця роботи чи зі школи», «свідоцтво про освіту», «диплом» тощо. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Робочий час. Бесіда. 1) Наведіть відомі з курсу історії приклади боротьби робітників за скорочення робочого часу. 2) Якою була тривалість робочого часу на початку XX ст. ?
|
||||||||
|