Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота над формуванням понять.

— Опрацювати визначення поняття «адміністративне право» в підручнику, назвати державні органи, які беруть участь в адміністративних правовідносинах.

Коментую відповіді учнів і зазначаю, що саме діяльність цих органів належить до сфери державного управління. Крім того, організаційно-розпорядча діяльність передбачає відносини підпорядкованості між суб'єктами. Прикладами відносин, які регулюються нормами адміністративного права, є відносини між державними органами, що підпорядковані один одному, і тими, які не мають безпосереднього підпорядкування один одному; між державними органами і установами, організаціями, які їм підпорядковані, іншими установами, підприємствами, громадськими організаціями, навіть громадянами.

Бесіда.

— Наведіть приклади відносин, які регулюються нормами адміністративного права.

У разі виникнення в учнів утруднень з відповіддю допомагаю їм навідними запитаннями.

Коригую і доповнюю відповіді учнів, звертаю увагу на особливості адміністративних відносин, їх відмінність від цивільних або сімейних відносин: можливість застосування примусу, нерівність сторін в окремих випадках тощо.

Питання про джерела адміністративного права пропонуються учням для самостійного вивчення вдома.

Поняття та види адміністративних правопорушень.

Практикум.

— Визначте спільне в ситуаціях: юнак не придбав квиток у транспорті; дівчина перейшла вулицю на червоне світло світлофора; група підлітків брутально лається на вулиці; чоловік перебуває з мисливською рушницею в заповіднику тощо.

Учні повинні визначити, що в усіх пропонованих випадках йдеться про правопорушення, та висловити думку щодо належності всіх цих правопорушень до адміністративних.

Проміжний підсумок.

Зазначаю, що саме дрібне хуліганство, порушення Правил дорожнього руху, порушення правил користування транспортом (міським, залізничним тощо), зокрема безквитковий проїзд, є найпоширенішими адміністративними правопорушеннями серед неповнолітніх. До адміністративних правопорушень належить велика частка правопорушень у різних сферах суспільного життя.

 

Адміністративні стягнення. Порядок притягнення до адміністративної відповідальності.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Iv. підсумки уроку | Розповідь учителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.