МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Практична робота.- Закріплення та з'єднання деталей . Шов «уперед голка», «назад голка», «петельний», «стебловий».
VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: знати назви ручних з'єднувальних швів, вміти їх виконувати та замальовувати.
XII.Прибирання. Урок:21.8 Тема:Виготовлення виробу за інструкційними картками.
Мета: -навчити: розуміти та працювати з інструкційними картами, пояснити значимість знань технологічної послідовності при виготовленні виробу; -розвити: вміння та навички роботи з інструкційними картами, використовувати набуті знання на практиці; -виховувати: акуратність, старанність, усидливість, дбайливе ставлення до своєї роботи. Обладнання: інструкційна карта виготовлення м'якої іграшки, ножиці, гольниця, голки, таблиця ПБП при виконанні ручних швейних робіт, правила поведінки в швейній майстерні. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; - учні знають назву ручних з'єднувальних швів, їх призначення, малюють схематичнее зображення цих швів, вміють їх виконувати власноруч. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|