Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Практична робота.

- Візуальна оцінка виготовленого виробу (чистота, акуратність виробу, якість виконання строчок і швів), вимірювання лінійних розмірів деталей.

Контроль якості у процесі роботи.

 

VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП

VIII. Пояснення помилок.

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

 

XI. Д/завдання: виготовлення іграшки. Повторення ПБП при виконанні ручних швейних робіт.

 

XII.Прибирання.

 

 

Урок:22.9

Тема:Ознайомлення з критеріями оцінювання виробу.

Контроль якості виробу.

 

Мета: -навчити: ознайомити з критеріями оцінювання готового виробу;

-розвити: навички з виконання ручних швейних робіт, використання набутих навичок на практиці;

-виховувати: акуратність, старанність, повагу до своєї роботи та співпраця з однокласниками.

Обладнання: Інструкційна карта виготовлення іграшки, голки, наперсток, ножиці, таблиця ПБП при виконанні ручних швейних робіт

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

- ножиці, гольниця, виріб іграшка, інструкційна карта;

- знання ПБП при виконанні ручних швейних робіт.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

 

V. Викладання нового матеріалу.

1. ПБП при виготовленні виробу:

- дотриманість ПБП при виготовленні виробу ( порядок на робочому столі, правильне зберігання голок та ножиць)

- поведінка учня під час роботи ( розмови, зважання іншим, запізнення)

- прибирання робочого місця після закінчення роботи

- своєчасно виготовлена робота

2. Зовнішній вигляд:

- акуратність

- оригінальність

- неповторність

- відсутність дефектів на тканині ( врахування дефектів при розкроюванні)

- розкрій ( напрямок нитки основи та утоку, напрямок ворсу, визначення лицьової та зворотньої сторони, якість розкрою ( перекоси, зайва довжина в деяких деталях))

- відсутність висячих ниток

- відсутність вузлів

- якість шва (особливо, якщо шов виконується з лицьової сторони – петельний і не вивертається на зворотню)

- добір тканини до призначення, поєднання тканин ( якщо є комбінування декількох тканин в одному виробі )

- закінчений виріб ( при здачі іграшки все повинно бути закінчено, усунені недоліки, охайність)

- оздоблення

 

 

3. Оформлення проектної документації:

- папка

- ПБП

- ручні з’єднувальні шви ( назва, схематичне зображення)

- ескіз виробу

- специфікація деталей крою

- деталі крою ( 2 екземпляри: намальовані та вирізані )

- інструкційна карта виготовлення виробу

- розрахунок собівартості виробу

- захист проекту та роботи

 

 


Читайте також:

  1. III. Практична частина.
  2. IV. Практична робота.
  3. IV. Практична частина
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 1091

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Практична робота. | VI. Практична робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.