МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Практична робота.- Візуальна оцінка виготовленого виробу (чистота, акуратність виробу, якість виконання строчок і швів), вимірювання лінійних розмірів деталей. Контроль якості у процесі роботи.
VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: виготовлення іграшки. Повторення ПБП при виконанні ручних швейних робіт.
XII.Прибирання.
Урок:22.9 Тема:Ознайомлення з критеріями оцінювання виробу. Контроль якості виробу.
Мета: -навчити: ознайомити з критеріями оцінювання готового виробу; -розвити: навички з виконання ручних швейних робіт, використання набутих навичок на практиці; -виховувати: акуратність, старанність, повагу до своєї роботи та співпраця з однокласниками. Обладнання: Інструкційна карта виготовлення іграшки, голки, наперсток, ножиці, таблиця ПБП при виконанні ручних швейних робіт Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; - ножиці, гольниця, виріб іграшка, інструкційна карта; - знання ПБП при виконанні ручних швейних робіт. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу. 1. ПБП при виготовленні виробу: - дотриманість ПБП при виготовленні виробу ( порядок на робочому столі, правильне зберігання голок та ножиць) - поведінка учня під час роботи ( розмови, зважання іншим, запізнення) - прибирання робочого місця після закінчення роботи - своєчасно виготовлена робота 2. Зовнішній вигляд: - акуратність - оригінальність - неповторність - відсутність дефектів на тканині ( врахування дефектів при розкроюванні) - розкрій ( напрямок нитки основи та утоку, напрямок ворсу, визначення лицьової та зворотньої сторони, якість розкрою ( перекоси, зайва довжина в деяких деталях)) - відсутність висячих ниток - відсутність вузлів - якість шва (особливо, якщо шов виконується з лицьової сторони – петельний і не вивертається на зворотню) - добір тканини до призначення, поєднання тканин ( якщо є комбінування декількох тканин в одному виробі ) - закінчений виріб ( при здачі іграшки все повинно бути закінчено, усунені недоліки, охайність) - оздоблення
3. Оформлення проектної документації: - папка - ПБП - ручні з’єднувальні шви ( назва, схематичне зображення) - ескіз виробу - специфікація деталей крою - деталі крою ( 2 екземпляри: намальовані та вирізані ) - інструкційна карта виготовлення виробу - розрахунок собівартості виробу - захист проекту та роботи
Читайте також:
|
||||||||
|