Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання.

1) Визначте порядок обрання і строк повноважень Верховної Ради України і Президента України.

2) Назвіть типи виборчих систем.

Робота з документом.

Опрацюйте текст ст. 141 Конституції України, порівняйте порядок обрання і строк повноважень Верховної Ради України і Президента України з порядком обрання і строком повноважень органів місцевого самоврядування.

 

Конституція України

Стаття 141. До складу сільської, селищної, міської районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років.

(Частина перша статті 141 в редакції Закону № 2222-IV (2222-15) від 08.12.2004 — набирає чинності з дня набуття повноважень Верховною Радою України, обраною у 2006 році.)

Територіальні громади на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування обирають строком на чотири роки відповідно сільського, селищного та міського голову, який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях.

Статус голів, депутатів і виконавчих органів ради та їхні повноваження, порядок утворення, реорганізації, ліквідації визначаються законом.

Голова районної та голова обласної ради обираються відповідною радою і очолюють виконавчий апарат ради.

 

Повноваження органів місцевого самоврядування.

Робота в групах.

Об’єдную учнів у малі групи і пропонує їм уявити себе депутатами місцевої Ради або членами певної комісії місцевої ради, яка має розглядати питання своєї сфери компетенції. Під час обговорення в групах учні можуть користуватися текстом Конституції України.

Завдання групам.

1) Визначити коло питань, що потрібно вирішити на засіданні місцевої ради чи відповідної комісії.

2) Запропонувати заходи щодо вирішення цих проблем.

Під час роботи учнів нагадую, що пропоновані проблеми мають бути дійсними, а шляхи їх вирішення — реальними.

Після закінчення роботи представники кожної групи доповідають свої пропозиції. Інші учні оцінюють відповідність пропонованих рішень повноваженням Ради або профілю комісії, які їх обговорювали. У разі потреби доповнюю і коригую відповіді учнів.

За можливості на цей урок запрошую депутатів місцевої Ради, які повідомляють, як працюють комісії Ради, проходять сесії, які питання на них розглядаються, які рішення приймаються.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Дидактика як наука, її предмет та завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота зі схемою. | IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.