МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1) Опрацювати текст підручника [______]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів. 3) Знайти інформацію про діяльність громадських організацій (зокрема дитячих та молодіжних) і осередків політичних партій у своєму селищі, районі, місті. УРОК № 17 Тема.Соціальні та економічні права громадян України. Мета:ознайомити учнів із соціальними та економічними правами, їх закріпленням в Конституції України; формувати поняття «власність», «страйк»; розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти; виховувати повагу до праці, розуміння важливості праці для всебічного розвитку людини. Основні поняття:право на працю, право на відпочинок, право на страйк, право власності. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Право на працю. Право на страйк. 2. Право на відпочинок 3. Право на власність. 4. Форми власності. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Індивідуальне завдання. Назвіть соціальні та економічні права громадян. Термінологічно-цифрова розминка. 1) Дайте визначення термінів: «партія», «громадська організація». 2) Наведіть юридичне значення цифр: 6 (мінімальний вік членів дитячої організації), 14 (мінімальний вік членства в молодіжних організаціях), 15 (мінімальний вік засновників молодіжних та дитячих організацій), 18 (мінімальний вік засновників та членів партії) тощо. Бесіда. 1) Розкажіть про діяльність об’єднань громадян своєї місцевості. 2) Які громадські організації, на вашу думку, доцільно створити у вашому населеному пункті? III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Право на працю. Право на страйк. Слово вчителя. Право на працю є одним із найважливіших прав людини, кожному з вас доведеться працювати по закінченні навчання. Читайте також:
|
||||||||
|