Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ХІД УРОКУ

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ ЯШВПвМШ

Індивідуальне завдання.

Відтворіть на дошці схему «Форма держави».

Термінологічна розминка.

Дайте визначення термінів: «монархія», «республіка», «федерація», «конфедерація», «імперія», «функції держави».

Перевірка домашнього завдання.

Перевіряю роботу учнів щодо пошуку повідомлень засобів масової інформації про виконання державою її функцій шляхом фронтального опитування.

Виходячи з резерву часу, пропоную учням розв’язати одну чи декілька юридичних задач на визначення форми держави.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Бесіда.

Які ознаки держави ви можете назвати?

Коментую відповіді учнів і, звернувши увагу на таку ознаку держави, як наявність системи права, оголошує тему уроку — «Право».

Право як особлива форма соціальних норм.

Евристична бесіда.

1) Чому, на вашу думку, в конкретних випадках: хлопчик в автобусі поступився місцем бабусі, підприємець сплачує податок державі з отриманого ним прибутку, член профспілки сплачує членські внески — люди діяли саме таким чином?

2) Як ви вважаєте, що визначило їх поведінку? (Підводжу учнів до висновку, що в усіх наведених випадках дії громадян були визначені певними правилами, нормами.)

3) Назвіть ці норми.

4) Визначте спільне в усіх наведених випадках.

У своїх відповідях учні повинні назвати поняття моралі (для першого випадку) і поняття права; визначити, що йдеться про регулювання поведінки людей, коли вони вступають у певні відносини між собою в суспільстві; указати на те, що ці норми певним чином закріплені.

Коригую відповіді учнів за допомогою навідних запитань і роблю висновок, що наведені випадки розкривають соціальні норми, тобто норми, які регулюють відносини між людьми в суспільстві (соціумі). Існують різні види соціальних норм за порядком і суб’єктом їх встановлення — мораль, право, корпоративні норми (норми певних об’єднань громадян), релігійні норми, звичаї тощо. Соціальні норми можна також поділити за сферами соціального буття на економічні, культурні, естетичні, політичні, екологічні.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. III. підсумки уроку
  5. Iv. підсумки уроку
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | Визначення та ознаки права.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.