МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота в групах.Об’єдную учнів у малі групи і видаю завдання. — Уявіть себе учасниками наради, яка визначає структуру нового уряду. Визначте, яке міністерство найнеобхідніше створити в Україні. Відповідь обґрунтуйте. Після завершення роботи представники кожної групи доповідають про результати. Коригую та у разі необхідності доповнюю їхні відповіді. Питання про місцеві органи виконавчої влади розглядаю за допомогою бесіди і коментованих пояснень учителя, під час складання схеми. Нагадую учням запитання, з якого розпочалося вивчення нового матеріалу: «До кого звернутися в проблемній побутовій ситуації?» і пропонує визначити, чи слід з цією проблемою їхати до Кабінету Міністрів України або до міністерства. Узагальнюючи відповіді, учитель робить висновок, що такі проблеми щоденно виникають у різних куточках країни у сотень, тисяч людей. Саме тому на місцях створено місцеві органи виконавчої влади — місцеві державні адміністрації. Заповнюю відповідне віконце схеми, звертаю увагу учнів, що назви органів виконавчої влади поєднано стрілками, що означає призначення на посаду керівників адміністрацій «зверху до низу», підпорядкованість нижчестоящих адміністрацій вищим, обов’язковість звітування та відповідальності перед вищими органами і, звідси, єдність діяльності органів усіх рівнів виконавчої влади. Такий підхід дозволяє говорити про наявність в Україні «вертикалі виконавчої влади». IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Бесіда. 1) Висловіть своє розуміння функцій Кабінету Міністрів України та міністерств. 2) Поясніть поняття «вертикаль виконавчої влади». 3) Доведіть, що всі гілки влади в Україні взаємодіють між собою. V. підсумки уроку Аналізую роботу учнів, підкреслюю, що розгалужена система виконавчої влади повинна забезпечити гідне життя кожної людини, задля вирішення багатьох власних проблем громадянин має звертатися саме до різних структур місцевої виконавчої влади. Читайте також:
|
||||||||
|