Зважаючи на те, що матеріал уроку переважно не носить нового для учнів характеру, а базується на вже відомому їм матеріалі, проводити окремий етап закріплення вважається недоцільним.
V. ПІДСУМКИ УРОКУ
Підкреслюю наступність розвитку держави і права на території сучасної України і роблю висновок, що аналізувати досвід попередників потрібно не тільки з метою взяти все найкраще; але й для того, щоб уникнути помилок, які були зроблені ними.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Опрацювати текст підручника [4, § 10; 5, § 10,11].
2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.
3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Держава. Право. Суспільство», «Історичний розвиток держави і права».
УРОК № 11
Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Держава. Право. Суспільство», «Історичний розвиток держави і права».
Мета:систематизувати, поглибити, закріпити та перевірити знання учнів; оцінити рівень їхніх навчальних досягнень.
Тип уроку:контроль знань.
Структура уроку
I. Організаційний момент
II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень