Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Зважаючи на те, що матеріал уроку переважно не носить нового для учнів характеру, а базується на вже відомому їм матеріалі, проводити окремий етап закріплення вважається недоцільним.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Підкреслюю наступність розвитку держави і права на території сучасної України і роблю висновок, що аналізувати досвід попередників потрібно не тільки з метою взяти все найкраще; але й для того, щоб уникнути помилок, які були зроблені ними.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [4, § 10; 5, § 10,11].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.

3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Держава. Право. Суспільство», «Історичний розвиток держави і права».


УРОК № 11

Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Держава. Право. Суспільство», «Історичний розвиток держави і права».

Мета:систематизувати, поглибити, закріпити та перевірити знання учнів; оцінити рівень їхніх навчальних досягнень.

Тип уроку:контроль знань.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень

IIІ. Підсумки уроку

 

ХІД УРОКУ


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 907

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І Основні етапи розвитку української державності | І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.