МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема. Робота з пластиліном. Виготовлення посуду для Лисиці і Журавля.Мета.Розвивати вміння роботи з пластиліном. Навчити виготовляти посуд для казкових героїв. Розвивати фантазію, охайність. Виховувати працелюбність. Матеріали та інструменти.Пластилін, дощечка, стеки, серветка, зразок виробу, підручник (с. 97-98). Хід уроку I. Підготовка робочих місць. II. Організаційний момент. Вже дзвінок нам дав сигнал: працювати час настав. Тож і ти часу не гай, працювати починай. III. Повідомлення теми і мети уроку. 1.Бесіда. — Доповніть вислів словами. Казка зло ... (перемагає), Бути добрими ... (навчає). — Пізнайко пропонує вам послухати уривок казки. Відтоді й зареклася Лисичка з Журавлем приятелювати. —З якої казки цей уривок? —Чому Лисичка зареклася приятелювати з Журавлем? —Чого навчає нас ця казка? — Сьогодні ми помиримо Лисичку і Журавля — виготовимо для них посуд. 2. Робота з підручником (с. 97). а) — Прочитайте вірш. Журавель і лелека їдять страву із глека, м'ясом ласує лиска з полив'яної миски. Ми помиримо знову наших друзів казкових. —З якого посуду їдять журавель і лелека? —З чого ласує м'ясом лиска? б) — Розгляньте малюнок. —Що нагадує вам лисичка, яка згорнулася клубочком? —А на що схожий журавель, який розправив крила? IV. Розгляд зразка виробу. V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 48). 1. Розімніть шматок пластиліну. Скачайте у долоньках дві кульки: одну для тарілки, другу — для глечика. 2. Притисніть кульку до дощечки так, щоб утворився тонкий круг. Надайте йому форму тарілки. 3. Другій кульці надайте форму груші. Притисніть зверху пальцем, утвориться глечик. 4. Скачайте ковбаски, прикладіть до глечика і надайте їм форму вушок. 5. Прикрасьте посуд за власним задумом. VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру — Пофантазуйте! Виготовіть посуд для казкових героїв, перетво Утворіть з глечика і тарілки одну посудину. Помиріть Лисицю і Журавля. VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці. — Пізнайко просить нагадати правила техніки безпеки у роботі Зачитує один з учнів. VIII. Самостійна робота учнів. IX. Фізкультхвилинка. X. Продовження самостійної роботи. XI. Оцінювання виробів. XII. Підсумок уроку.
— Погляньте на нашу виставку, роздивіться роботи і скажіть, чи вдалося нам помирити Лисичку і Журавля. — Послухайте прислів'я. Як ви його розумієте? • Яке частування, таке й дякування. XIII. Прибирання робочих місць. УРОК ______ Дата _______ Читайте також:
|
||||||||
|