МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
І організація виконання курсової роботиМіністерство освіти і нАУКИ україни Національний університет харчових технологій
ТЕХНОЛОГІЯ зберігання ПЛОДІВ І ОВОЧІВ
Методичні рекомендації До виконання курсової роботи для студентів напряму 051701 «Харчові технології та інженерія» денної, заочної та скороченої форм навчання
Київ НУХТ 2013 Технологіязберігання плодів і овочів.Методичні рекомендації до викон. курс. проекту для студентів напряму 051701 «Харчові технології та інженерія» денн. та заочн. форм навч. / Уклад.: І.Ф.Малежик, Г.М.Бандуренко, О.М.Деменюк – К.: НУХТ, 2013. – 31 с.
РецензентМ.М.Жеплінська, канд. техн. наук, доцент
Укладачі: І.Ф.Малежик,док.техн.наук, професор Г.М.Бандуренко,кандидат техн.наук,доцент О.М.Деменюк,кандидат техн.наук
Відповідальний за випуск ______________ проф.
Мета і завдання курсової роботи. Мета курсової роботи – закріпити знання, отриманні під час вивчення дисципліни «Технологія зберігання плодів і овочів», набути практичних навиків у виборі оптимальних технологій й обладнання для конкретної технології зберігання плодів та овочів, а також підготувати студентів до дипломного проектування. Завдання курсової роботи: - поновлювати знання студентів з основних напрямків і тенденцій розвитку фрукто- та овочесховищ, - закріпити знання студентів з технологій зберігання плодів та овочів; - вміти проводити необхідні технологічні розрахунки; - вивчити особливості проектування фрукто- та овочесховищ; - вміти знаходити оптимальні варіанти вибору технологічних режимів зберігання плодів та овочів, - компонувати лінії для товарної обробки плодів та овочів.
Порядок видачі завдання і організація виконання курсової роботи Завдання на курсову роботу розробляється і видається викладачем дисципліни «Технологія зберігання плодів і овочів». Завдання видається індивідуально кожному студенту в процесі вивчення дисципліни, а студентам заочної форми навчання – в період сесії, що передує наступному семестру, в якому виконується робота. Студенти денної форми навчання виконують проект згідно з графіком, складеним на кафедрі, і після закінчення та підпису керівника захищають її перед комісією. Якщо курсова робота виконаний неправильно, керівник повертає її для доробки. Закінчену роботу, підписану керівником, студенти захищають комісії у період сесії згідно з її розкладом. Керівник слідкує за якістю і терміном виконання роботи. Керівник зобов’язаний простежити за тим, щоб не були допущені принципові помилки, а також налаштувати студентів на використання новітніх досягнень науки і техніки. Читайте також:
|
|||||||||||||
|