Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета роботи

 

Дослідити роботу операторів циклу алгоритмічної мови С++, засвоїти ме-тодику складання, налагодження та розрахунку програм циклічних обчислювальних процесів для табулювання функцій на ПЕОМ.

Постановка завдання

 

Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму мовою С++ відповідно до заданого варіанта. Налагодити та розв’язати задачу на ПЕОМ.

Теоретичні відомості

 

Цикли утворюються для того, щоб виконати деякий оператор чи групу операторів кілька разів. В мові С++ існує три оператора циклу: for, while і do while. Перший з них формально записується у вигляді

for (вираз_1; вираз_2; вираз_3) тіло_циклу.

Тіло циклу складається з одного або кількох операторів, об’єднаних фі-гурними дужками { ... } (після блока крапка з комою не ставиться). У виразах 1, 2, 3 фігурує спеціальна змінна, що називається керуючою. За її значенням установлюється необхідність повторения циклу або виходу з нього.

Вираз_1– початкове значення, вираз_2 – кінцеве значення керуючої змінної, а вираз_3 – крок, з яким має змінювати своє значення керуюча змінна з подольшої ітерації.

Програма роботи

3.1. Записати запропанований викладачем варіант завдання з п. 5.

Ознайомитись з рекомендованою літературою та конспектом лекцій.

3.2. Програмування задачі:

– скласти таблицю символічних імен;

– скласти схему алгоритму або псевдокод (за вказіквою викладача);

– скласти програму розв’язання задачі мовою С++.

3.3. Розв’язання задачі на ПЕОМ.

На ПЕОМ набрати, відлагодити та розв’язати складену програму.

3.4. Оформлення звіту.

Звіт повинен містити:

– номер лабораторної роботи та її назву;

– умову задачі та дані свого варіанта;

– таблицю символічних імен;

– схему алгоритму (або псевдокод);

– лістинг (або рукопис) програми;

– результати розрахунку задачі;

– висновки.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти завдань | Приклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.