Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План рах БУ

План рах БУ затв наказом гол правління ДКУ від 10 грудня 2010р №114. до цього є порядок застосування БО в БУ, затв цим самим наказом. Інструкція про кореспонденцію рах БО для відображення осн госп операцій БУ, затв наказом ДКУ від 10.07.2000р №61.

У плані рах виділено 8 класів балансових та один (клас 0) позабалансових рах. Кожному синтетичному рах (рах 1 порядку) та субрах (рах 2 порядку) присвоєно відповідну назву і код.

Особливістю діючого плану рах є те. Що він містить рах, які можуть бути активними, пасивними або активно-пасивними залежно від того, в якого розпорядника коштів вони ведуться. Таким є рах 68 «Внутр розрах».

Облік на позабалансових рах здійснюється без застосування подвійного запису, тобто за простою с-мою. До цих рах планом не передбачено субрахунки.

5. Облік політика БУ

Облік політика БУ – це сукупність визначених у межах чинного законодавства принципів, методів і процедур, що використовуються БУ для складання та подання фін звітності.

Облік політика в БУ базується на осн принципах БО, яких БУ повинні дотримуватися при веденні рахунків і складанні фін звітності.

БУ ведуть БО і складають фін звітність у валюті Укр. Операції повинні бути відображені в обліку в тому зв періоді, в якому вони були здійснені.

Будь-які зміни в облік політиці, що мають суттєвий вплив на показники зв або майб періодів, мають бути описані із зазначенням їх причин і змін. Не вважаються зміною і облік політиці:

-нова облік політика щодо операцій, які не є суттєвими

-нова облік політика щодо операцій, які відрізняються по суті від попередніх і не здійснювалися раніше.

Політика обліку БУ має бути спрямована на інформац-аналіт заб-ння с-ми упр-ня держ фінансами, заб-ня с-ми стратег бедж планування, досягнення ефективності всієї д-сті установи – як фін, так і госп.

Завданнями політики обліку БУ мають стати:

1)закріплення базових принципів орг.-ції та ведення БО, планування д-сті БУ

2)своєчасне попередження негативних явищ у ФГД

3)виявлення й реалізація внутрішньогосп резервів

4)контроль за наявністю та рухом як бедж, так і позабюдж засобів, їх цільовим призначенням та рац використанням.

6.Визначення та класиф доходів і фін-ння БУ

Фін-ння – це заб-ння д-сті БУ і орг.-цій в межах затверджених кошторисних призначень.

Визначення затверджене кошторисне призначення наведено у БКУ та у порядку складання розгляду затвердження та осн вимоги до виконання кошторису БУ. Відповідно до них бедж призначення – це повноваження, надане гол розпоряднику бедж коштів БКУ, ЗУ «Про держ бюджет Ур» або рішенням «Про місцевий бюджет», що має кількісні та часові обмеження, що має право надавати бюдж асигнування.

Бедж асигнування – це повноваження, надане розпоряднику бедж коштів, відповідно до бедж призначення на взяття бюдж зобов’язання та здійснення платежів з конкретною метою в процесі виконання бюджету.

Бедж зобов’язання – це будь-яке здійснене відповідно до бедж асигнування розміщення замовлення, укладання договору, придбання товару, послуги чи здійснення ін. аналог операцій протягом бедж періоду згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або в майбутньому.

Фін-ння БУ за характером поділ на бюдж і позабюджетне.

Бюдж фін-ння – це заб-ння БУ і орг.-цій коштами з держ чи місцевого бюджету для здійснення статутної д-сті. Бюдж фін-ння називають коштами заг фонду бюджетів, а в кошторисі виділяють заг фонд кошторису.

Позабюдж фін-ння – це заб-ння позабюдж установ коштами, отриманих від юрид та фіз. Осіб як оплата за надані послуги або у вигляді спонсорської допомоги. Його називають коштами спец фонду.

7.Бюдж фін-ння, осн принципи та методи здійснення

Осн принципи бюдж фін-ння:

1)здійснення фін-ння виключно у відповідності до кошторису БУ

2)безповоротність надання коштів

3)цільове призначення коштів

4)використання коштів тільки в межах бюдж року

5)зв'язок між обсягом фін-ння і виконанням плану

6)контроль за використанням коштів.

Методи фін-ння:

1)казначейський

2)відомчий.

8.Види та класиф позабюдж фін-ння

Спеціальний фонд – кошти, які надходять із конкретною метою і використовуються на відповідні видатки за рахунок цих надходжень. Класифікація:

1)власні надходження

2)ін. надходження спец фонду

Власні надходження БУ склад з 2 груп:

1)плата за послуги, що надаються бюдж. установам

- плата за послуги, що надаються бюдж. установам, відповідно до їх функціональних призначень.

-надходження бюджетних установ від господарської та виробничої діяльності

- надходження бюдж. уст. від реалізації майна

2)ін. джерела власних надходжень БУ:

-благодійні внески, гранти, дарунки

-кошти, які отримують БУ на виконання окремих доручень

До ін. надходжень спец фонду відносять:

-субсидії і трансфери з бюджетів.




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття та класиф БУ | Хар-ка форм грош розрах, що застос БУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.