МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття та класиф БУЗгідно з БКУ БУ – це орган, установа чи орг.-ція. Визначення Конституцією Укр, а також установа чи орг.-ція. Створена у встановленому порядку органами держ влади чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рах відповідно держ бюджету чи місцевих бюджетів. Особливості здійснення фін-госп д-сті БУ визначають відповідно і особливості орг.-ції та методики обліку їх д-сті: 1)всі БУ існують на засадах загальнодерж або комун форми власності, тому вони не мають статутного к-лу, ін. видів к-лу, а все їхнє майно належить д-ві 2)відсутні госп розрахункові відносини між бюджетом і д-вою 3)керівники БУ обмежені у праві реалізації чи праві передачі майна 4)будь-яка БУ не може бути визнана банкрутом 5)БУ не є платниками податків в частині своєї осн (статутної) д-сті. Проте БУ сплачує певні види податків та окремі види обов’язкових платежів: -податки, платниками яких є фін установа (ПДФО, ЄСВ) -податки з майна БУ, якщо звяльнення прямо не передбачено податк кодексом Укр -податки з ін. неосновної д-сті та кошти. Отримані від комерц д-сті. 6)методичне та організац керівництво бух обліком здійснюється не Мін фінансів, а головне упр-ння держ казначейства Укр (ДКУ) 7)діє спец план рах 8)ведення БО здійснюють бухгалтерії окремих установ на чолі з гол бухгалтером або централізовані бухгалтерії. Ін. способи ведення обліку визначені чинним законодавством не знаходять практичного втілення. БУ класиф за такими ознаками: 1)за ф-ціями, що ними виконуються: -органи упр-ння (міністерства, міліція, ін.); -установи соц.-культурного комплексу; -соц служби (ПФ, ін.) 2)за обсягом наданих прав: -гол розпорядники (це БУ в особі їх керівників, які визначаються відповідно до ч.1 ст 22 БКУ та затверджуються ЗУ «Про держ бюджет» або рішенням про місцевий бюджет шляхом встановлення їм бедж призначення; -розпорядники бедж коштів нижчого рівня (розпорядник, який у своїй д-сті підпорядкований гол розпоряднику і його д-сть керується через головного. 3)в залежності бюджету від якого здійснюється фін-ння: -держ бюджет; -бюджети місцевого самоврядування; -місцеві бюджети. 2. Бюдж облік: предмет, метод, ф-ції, значення та завдання Бюдж облік як один із видів БО є науково обґрунтованою с-мою нагляду, відображення, групування і узагальнення та контролю за кількісними і якісними показниками виконання бюджету. Предметом бедж обліку є: процес виконання держ бюджету, який відображає одну із сторін розширеного в-цтва. Предметом бедж обліку є кошти держ бюджету й бюджетів усіх рівнів бедж с-ми та процес їх виконання. Методом бедж обліку є: сукупність прийомів та способів, які використовуються для одержання необхідних даних з виконання бюджету використання коштів; документальність; відображення на рах аналіт й синтез обліку; заповнення бух док-тів; контроль за станом обліку; звітність про стан усіх об’єктів обліку. Ф-ції бедж обліку: нагляду; відображення; узагальнення; контролю; ф-ція збереженості коштів. Завдання бедж обліку: 1)забезпечити правильну орг.-цію обліку, точність і своєчасність відображення всіх госп операцій з виконання кошторисів 2)забезпечити рац і ефективне використання коштів БУ за цільовим призначенням відповідно до затвердженого кошторису 3)забезпечити повноту і своєчасність проведення інв.-ції ТМЦ. Грош коштів і розрахунків 4)забезпечити повноту й достовірність складання звітності 5)забезпечити контроль за виконанням зобов’язань, наявністю і рухом майна, використанням матер і фін ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів 6)своєчасне запобігання негативним явищем у фін-госп д-сті, виявлення і мобілізація внутрігосп резервів 7)фор-ння повної, достовірної інф-ції про госп процеси й результати д-сті орг.-цій, установи. Необхідної для оперативного керівництва та упр-ння, а також для її використання інвесторами, постачальниками, покупцями, кредиторами та ін.. Значення бедж обліку: 1)служить інструментом, що дозволяє здійснювати керівництво процесом виконання бюджету, сприяє додержанню фін дисципліни й режиму економії у витрачанні бедж коштів; виявляє додатковий прибуток бюджету 2)велика роль у бедж плануванні 3)особлива роль у розвитку фін науки. 3. Форма БО та облік реєстри БУ БУ можуть вести БО використовуючи такі форми БО: меморіально-ордерна (Журнал-Головна), журнально-ордерна і автоматизована. При меморіально-ордерній формі осн реєстрами аналіт обліку є меморіальні ордери (МО), які мають закріплений за ними номер, назву і форму, а саме: МО №1 «Накопичувальна відомість за кас операціями» МО №2 «Накопичувальна відомість руху грош коштів заг фонду в органах ДКУ установах банків» МО №3 «Накопичувальна відомість руху грош коштів спец фонду в органах ДКУ установах банків» МО №4 «Накопичувальна відомість за розрах з ін. дебіторами» МО №5 «Зведення розрахункової відомості із ЗП та стипендії» МО №6 «Накопичувальна відомість за розрах з ін. кредиторами» МО №7 «Накопичувальна відомість за розрах в порядку планових платежів» МО №8 «Накопичувальна відомість за розрах з підзвітними особами» МО №9 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необ активів» МО №10 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення МШП» МО №11 «Зведення накопич відомості про надходження продукції харчування» МО №12«Зведення накопич відомості про витрачання продукції харчування» МО №13 «Накопичувальна відомість витрачання матеріалів» МО №14 «Накопичувальна відомість нарахування доходів спец фонду БУ» МО №15 «Зведення відомості за розрах з батьками на утримання дітей» МО №16 «Накопичувальна відомість позабалансового обліку» МО № - (форма 274) МО узагальнюється в Журнал-Головній. Крім МО. Ведуть картки і книги аналіт обліку, а саме: -картка аналіт обліку (АО) готівкових операцій -картка АО кас видатків -картка АО факт видатків -картка АО отриманих асигнувань -картка АО асигнувань, перерахованих підвідомчим установам -картка обліку асигнувань та прийняття зобов -картка АО капіт видатків. Читайте також:
|
||||||||
|