МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поняття та класиф БУЗгідно з БКУ БУ – це орган, установа чи орг.-ція. Визначення Конституцією Укр, а також установа чи орг.-ція. Створена у встановленому порядку органами держ влади чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рах відповідно держ бюджету чи місцевих бюджетів. Особливості здійснення фін-госп д-сті БУ визначають відповідно і особливості орг.-ції та методики обліку їх д-сті: 1)всі БУ існують на засадах загальнодерж або комун форми власності, тому вони не мають статутного к-лу, ін. видів к-лу, а все їхнє майно належить д-ві 2)відсутні госп розрахункові відносини між бюджетом і д-вою 3)керівники БУ обмежені у праві реалізації чи праві передачі майна 4)будь-яка БУ не може бути визнана банкрутом 5)БУ не є платниками податків в частині своєї осн (статутної) д-сті. Проте БУ сплачує певні види податків та окремі види обов’язкових платежів: -податки, платниками яких є фін установа (ПДФО, ЄСВ) -податки з майна БУ, якщо звяльнення прямо не передбачено податк кодексом Укр -податки з ін. неосновної д-сті та кошти. Отримані від комерц д-сті. 6)методичне та організац керівництво бух обліком здійснюється не Мін фінансів, а головне упр-ння держ казначейства Укр (ДКУ) 7)діє спец план рах 8)ведення БО здійснюють бухгалтерії окремих установ на чолі з гол бухгалтером або централізовані бухгалтерії. Ін. способи ведення обліку визначені чинним законодавством не знаходять практичного втілення. БУ класиф за такими ознаками: 1)за ф-ціями, що ними виконуються: -органи упр-ння (міністерства, міліція, ін.); -установи соц.-культурного комплексу; -соц служби (ПФ, ін.) 2)за обсягом наданих прав: -гол розпорядники (це БУ в особі їх керівників, які визначаються відповідно до ч.1 ст 22 БКУ та затверджуються ЗУ «Про держ бюджет» або рішенням про місцевий бюджет шляхом встановлення їм бедж призначення; -розпорядники бедж коштів нижчого рівня (розпорядник, який у своїй д-сті підпорядкований гол розпоряднику і його д-сть керується через головного. 3)в залежності бюджету від якого здійснюється фін-ння: -держ бюджет; -бюджети місцевого самоврядування; -місцеві бюджети. 2. Бюдж облік: предмет, метод, ф-ції, значення та завдання Бюдж облік як один із видів БО є науково обґрунтованою с-мою нагляду, відображення, групування і узагальнення та контролю за кількісними і якісними показниками виконання бюджету. Предметом бедж обліку є: процес виконання держ бюджету, який відображає одну із сторін розширеного в-цтва. Предметом бедж обліку є кошти держ бюджету й бюджетів усіх рівнів бедж с-ми та процес їх виконання. Методом бедж обліку є: сукупність прийомів та способів, які використовуються для одержання необхідних даних з виконання бюджету використання коштів; документальність; відображення на рах аналіт й синтез обліку; заповнення бух док-тів; контроль за станом обліку; звітність про стан усіх об’єктів обліку. Ф-ції бедж обліку: нагляду; відображення; узагальнення; контролю; ф-ція збереженості коштів. Завдання бедж обліку: 1)забезпечити правильну орг.-цію обліку, точність і своєчасність відображення всіх госп операцій з виконання кошторисів 2)забезпечити рац і ефективне використання коштів БУ за цільовим призначенням відповідно до затвердженого кошторису 3)забезпечити повноту і своєчасність проведення інв.-ції ТМЦ. Грош коштів і розрахунків 4)забезпечити повноту й достовірність складання звітності 5)забезпечити контроль за виконанням зобов’язань, наявністю і рухом майна, використанням матер і фін ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів 6)своєчасне запобігання негативним явищем у фін-госп д-сті, виявлення і мобілізація внутрігосп резервів 7)фор-ння повної, достовірної інф-ції про госп процеси й результати д-сті орг.-цій, установи. Необхідної для оперативного керівництва та упр-ння, а також для її використання інвесторами, постачальниками, покупцями, кредиторами та ін.. Значення бедж обліку: 1)служить інструментом, що дозволяє здійснювати керівництво процесом виконання бюджету, сприяє додержанню фін дисципліни й режиму економії у витрачанні бедж коштів; виявляє додатковий прибуток бюджету 2)велика роль у бедж плануванні 3)особлива роль у розвитку фін науки. 3. Форма БО та облік реєстри БУ БУ можуть вести БО використовуючи такі форми БО: меморіально-ордерна (Журнал-Головна), журнально-ордерна і автоматизована. При меморіально-ордерній формі осн реєстрами аналіт обліку є меморіальні ордери (МО), які мають закріплений за ними номер, назву і форму, а саме: МО №1 «Накопичувальна відомість за кас операціями» МО №2 «Накопичувальна відомість руху грош коштів заг фонду в органах ДКУ установах банків» МО №3 «Накопичувальна відомість руху грош коштів спец фонду в органах ДКУ установах банків» МО №4 «Накопичувальна відомість за розрах з ін. дебіторами» МО №5 «Зведення розрахункової відомості із ЗП та стипендії» МО №6 «Накопичувальна відомість за розрах з ін. кредиторами» МО №7 «Накопичувальна відомість за розрах в порядку планових платежів» МО №8 «Накопичувальна відомість за розрах з підзвітними особами» МО №9 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необ активів» МО №10 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення МШП» МО №11 «Зведення накопич відомості про надходження продукції харчування» МО №12«Зведення накопич відомості про витрачання продукції харчування» МО №13 «Накопичувальна відомість витрачання матеріалів» МО №14 «Накопичувальна відомість нарахування доходів спец фонду БУ» МО №15 «Зведення відомості за розрах з батьками на утримання дітей» МО №16 «Накопичувальна відомість позабалансового обліку» МО № - (форма 274) МО узагальнюється в Журнал-Головній. Крім МО. Ведуть картки і книги аналіт обліку, а саме: -картка аналіт обліку (АО) готівкових операцій -картка АО кас видатків -картка АО факт видатків -картка АО отриманих асигнувань -картка АО асигнувань, перерахованих підвідомчим установам -картка обліку асигнувань та прийняття зобов -картка АО капіт видатків. Читайте також:
|
||||||||
|