МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛітератураБарчан, Валентина. Поема Тодося Осьмачки «Міщани» у світлі філософії екзистенціалізму // Літературознавство. — Чернівці, 2003. — С. 283–286. Бойчук Б. Тодось Осьмачка // Бойчук Б. Спомини в біографії. – К., 2003. – С. 65-70. Василишин І. Ідеї екзистенціалізму у творах українських письменників періоду МУРу // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку. — Львів, 2002. — Вип.11. — С.140–147. Дончик В. “Важко сказати, хто все це міг витримати“: Т.Осьмачка у змалюванні М.Слабошпицького // Дивослово. – 2003. - № 12. – С. 67-69. Замашна С. М. Риси екзистенціалізму і сюрреалізму в поезії української діаспори // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. — Луганськ, 2006. — Вип.1 (14). — С.96–101. Зборовська Н. “Танцююча зірка“ Тодося Осьмачки. – К.: МПС “Козаки“, 1996. Жулинський М. Тодось Осьмачка // Жулинський М. Слово і доля. – К.: АСК, 2002. Кейван М. У самотній мандрівці до вічності // Україна. – 1992. - № 32. – 14-15. Колесниченко-Братунь Н. “Старший боярин” Т. Осьмачки і традиції європейської прози // Дзвін.- 1995.- № 4. Костецький І. Людина, полишена напризволяще // Укр. вісник. – 1958. – 12 черв. Лавріненко Ю. Героїчні почуття вічної правди і краси народу // Дивослово. – 1995. - № 1. – С. 4-5. Михайловська Н. Осьмачка про космічні виміри незбагненної української трагедії // Михайловська Н. Трагічні оптимісти. Екзистенцій не філософування в українській літературі ХІХ – першої половини ХХ ст. – Л., 1998. – С. 178-195. Неврлий М. Українська радянська поезія 20-х років. Мікропортрети в художніх стилях і напрямках. – К., 1991. – С. 88-92. Сеник Л. Голодомор в українській прозі [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://arhiv.ukrajinci.hu/arhiv/hromada_71/istorija/holod.htm Скорський М. Радості і болі рідної землі : Деякі аспекти прози Тодося Осьмачки // Дивослово. - 1995.-N5-6. - С.53-56. Слабошпицький М. Поет із пекла (Тодось Осьмачка). – К.: Ярославів вал, 2003. Стефаник Ю. Матеріали до характеристики життя й творчості [Спогад] // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4 кн. – Кн.. 2. – К., 1994. – С. 108-114. Творчість і доля Т.Осьмачки в контексті українського письменства ХХ століття. Матеріали Всеукр. наук. конф., присвяченої 100-річчю від дня народження Т.Осьмачки. – Черкаси, 1995. – С. 10. Чернюк С. Образ духовної України в творчості Тодося Осьмачки // Слово і час. - 2001. -№ 3. - С. 65-72. Шевчук В. “Людина між свідомістю і природою”. Про прозаїчний триптих Тодося Осьмачки // Кур'єр Кривбасу.- 1998.- № 99-100. Шерех Ю. Над Україною дзвони гудуть // Дивослово.- 1995.- № 1.
Тема 25. Василь Барка (Очерет) (1908 - 2002) План 1. Доля письменника-емігранта. Періодизація творчості. 2. Філософська концепція буття як любові. 3. Поетичний світ В.Барки. Цикл „Океан” - “своєрідна Божественна Літургія любові“ (Л.Плющ). Жанрове багатство поезії. 4. Роман „Жовтий князь” як хроніка геноциду українського народу. 5. Епіка 60-80-х рр.
Читайте також:
|
||||||||
|