МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Послідовність виконання роботиПеревiрте справедливiсть рiвняння Бернуллi для рiзних швидкостей повiтряного потоку. За показами анемометрiв визначте рiзницю динамiчного тиску газу в двох перерізах, і зiставте iз змiною статичних тискiв. При збiгу введiть це число у вiкно вiдповiдей. Не забудьте, що всi вимiрювання виконуються з обмеженою точнiстю.3. Один з анемометрiв зiпсувавcя, а манометровi трубки засмiтились. Спробуйте тепер визначити рiзницю динамiчних тискiв в трубi. Отримане число з точнiстю до цiлих введiть у вiкно вiдповiдей.4. Уявiть, що обидва анемометри зiпсованi, але манометровi трубки працюють. Чи зможете Ви визначити, який об'єм повiтря проганяється через трубу за одиницю часу?5. Сформулюйте висновки.Зауваження1. Подумайте i дайте вiдповiдь на питання:Чому вiдбулося зменшення тиску повiтря в трубi пiсля початку роботи вентилятора? Чому стовпчики рiдини пiднялися на рiзну висоту i залишаються нерухомими пiд час роботи вентилятора?2. Для горизонтально розташованої труби закон Бернуллi має вигляд ,де P - статичний тиск, - динамічний тиск у вiдповiдному перерізі труби.3. Використовуйте для вирiшення задачi рiвняння нерозривностi струменя.4. Розв’яжіть як систему рiвняння Бернуллi i рiвняння нерозривностi струменя. Дослiдження витікання рiдини з отвору1. Використовуючи рiвняння Бернуллi, визначте швидкiсть витiкання рiдини з отвору.2. За результатами дослідів розрахуйте дальнiсть польоту струменя.3. Побудуйте графiк залежностi дальностi польоту струменя L вiд висоти розташування отвору H. (Для простоти H - цiлi числа.) При якому розташуваннi отвору дальнiсть польоту струменя буде найбільшою?4. Сформулюйте висновки.Зауваження1. Складiть рiвняння Бернуллi для двох перерізів потоку:а) поверхнi рiдини; б) отвору в стiнцi ракети.Врахуйте, що площа отвору у багато разiв менша площi поверхнi рiдини в ракетi.2. Виключiть час з рiвнянь, що описують рух тiла кинутого горизонтально. 3. Вимiряйте висоту рiвня рiдини в ракетi i зiставте її з даними експериментiв. Контрольні запитання 1. Який рух рідини називається стаціонарним? 2. За яких умов буде справедливим рівняння нерозривності? 3. Запишіть рівняння Бернуллі і поясніть кожну його складову. 4. Від чого і як залежить швидкість витікання рідини із отвору? 5. Що таке ламінарний і турбулентний плин рідини? 6. Від чого залежить динамічна в’язкість і як вона пов’язана із кінематичною в’язкістю? Читайте також:
|
||||||||||||||
|