МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Послідовність виконання роботиПеревiрте справедливiсть рiвняння Бернуллi для рiзних швидкостей повiтряного потоку. За показами анемометрiв визначте рiзницю динамiчного тиску газу в двох перерізах, і зiставте iз змiною статичних тискiв. При збiгу введiть це число у вiкно вiдповiдей. Не забудьте, що всi вимiрювання виконуються з обмеженою точнiстю.3. Один з анемометрiв зiпсувавcя, а манометровi трубки засмiтились. Спробуйте тепер визначити рiзницю динамiчних тискiв в трубi. Отримане число з точнiстю до цiлих введiть у вiкно вiдповiдей.4. Уявiть, що обидва анемометри зiпсованi, але манометровi трубки працюють. Чи зможете Ви визначити, який об'єм повiтря проганяється через трубу за одиницю часу?5. Сформулюйте висновки.Зауваження1. Подумайте i дайте вiдповiдь на питання:Чому вiдбулося зменшення тиску повiтря в трубi пiсля початку роботи вентилятора? Чому стовпчики рiдини пiднялися на рiзну висоту i залишаються нерухомими пiд час роботи вентилятора?2. Для горизонтально розташованої труби закон Бернуллi має вигляд ,де P - статичний тиск, - динамічний тиск у вiдповiдному перерізі труби.3. Використовуйте для вирiшення задачi рiвняння нерозривностi струменя.4. Розв’яжіть як систему рiвняння Бернуллi i рiвняння нерозривностi струменя. Дослiдження витікання рiдини з отвору1. Використовуючи рiвняння Бернуллi, визначте швидкiсть витiкання рiдини з отвору.2. За результатами дослідів розрахуйте дальнiсть польоту струменя.3. Побудуйте графiк залежностi дальностi польоту струменя L вiд висоти розташування отвору H. (Для простоти H - цiлi числа.) При якому розташуваннi отвору дальнiсть польоту струменя буде найбільшою?4. Сформулюйте висновки.Зауваження1. Складiть рiвняння Бернуллi для двох перерізів потоку:а) поверхнi рiдини; б) отвору в стiнцi ракети.Врахуйте, що площа отвору у багато разiв менша площi поверхнi рiдини в ракетi.2. Виключiть час з рiвнянь, що описують рух тiла кинутого горизонтально. 3. Вимiряйте висоту рiвня рiдини в ракетi i зiставте її з даними експериментiв. Контрольні запитання 1. Який рух рідини називається стаціонарним? 2. За яких умов буде справедливим рівняння нерозривності? 3. Запишіть рівняння Бернуллі і поясніть кожну його складову. 4. Від чого і як залежить швидкість витікання рідини із отвору? 5. Що таке ламінарний і турбулентний плин рідини? 6. Від чого залежить динамічна в’язкість і як вона пов’язана із кінематичною в’язкістю? Читайте також:
|
||||||||||||||
|