Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Annotation

Spodarenko S.V. Advertising management of the company (based on the LLC «Sandora»). – Manuscript.

Research on the education and qualification of Master on «Management and Administration». – Lviv, 2014.

The amount of work is 112 pages, including 14 tables, 9 figures, 7 applications.

Theoretical and methodological basis of management of advertising, the analysis of advertising management of LLC «Sandora» proposed improvements to the studied advertising management company.

Based on the study of theoretical and practical material made ​​appropriate findings and made ​​specific proposals.


Додаток Г

ЗМІСТ

Вступ  
Розділ 1. Теоретичні та методологічні основи менеджменту рекламної діяльності  
  1.1. Сутність реклами її складові елементи  
  1.2. Рекламний менеджмент: структура, цілі і роль в системі загального менеджменту підприємства  
  1.3. Правове регулювання діяльності підприємств у сфері рекламних послуг  
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТзОВ «Сандора»  
  2.1. Загальна характеристика ТзОВ «Сандора» та його місця на ринку  
  2.2. Техніко-економічні показники діяльності підприємства та їх залежність від маркетингової політики  
  2.3. Аналіз рекламного менеджменту як складової частини маркетингових комунікацій ТзОВ «Сандора»  
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТзОВ «Сандора»  
  3.1. Вдосконалення рекламного менеджменту на ТзОВ «Сандора» при виведенні брендів на ринок України  
  3.2. Планування рекламної кампанії на ТзОВ «Сандора»  
  3.3. Оцінка економічної ефективності проведення рекламної кампанії на ТзОВ «Сандора»  
РОЗДІЛ 4. Стан охорони праці та цивільного захисту у ТзОВ «Сандора»  
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ  
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  
ДОДАТКИ  

 


Додаток Д

Приклади оформлення списку використаних джерел,

Який наводять у дипломній роботі

Книги:

Один автор

1. Василій Великий. Гомілії / Василій Великий ; [пер. з давньогрец. Л. Звонська]. − Львів : Свічадо, 2006. − 307 с. − (Джерела християнського Сходу. Золотий вік патристики ІV−V ст. ; № 14).

2. Коренівський Д. Г. Дестабілізуючий ефект параметричного білого шуму в неперервних та дискретних динамічних системах / Коренівський Д. Г. − К. : Ін-т математики, 2006. − 111 с. − (Математика та її застосування) (Праці / Ін-т математики НАН України; т. 59).

3. Матюх Н. Д. Що дорожче срібла-золота / Наталія Дмитрівна Матюх. − К. : Асамблея діл. кіл : Ін-т соц. іміджмейкінгу, 2006. − 311 с. − (Ювеліри України ; т. 1).

4. Шкляр В. Елементал : [роман] / Василь Шкляр. − Львів : Кальварія, 2005. − 196, [1] с. − (Першотвір).




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток Б.2д. | Два автори

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.