Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток Б.2д.

для заочної форми навчання

 
 
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ТА ЗАОЧНОГО НАВЧАННЯ   Факультет заочного навчання цивільних осіб Кафедра менеджменту Освітньо-кваліфікаційний рівень магістр Спеціальність 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування» ЗАТВЕРДЖУЮ Завідувач кафедри__________ __________________________ «___»_______________20__ р.   ЗАВДАННЯ НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ СТУДЕНТУ ___________________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) 1. Тема роботи _________________________________________________________ ______________________________________________________________________ керівник роботи ________________________________________________________ (прізвище, ім’я по-батькові, науковий ступінь, вчене звання) затверджені наказом по університету від «__»_________20__ р. №_____ 2.Строк подання студентом роботи «__» ___________2013 р. 3. Вихідні дані до роботи _______________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Зміст пояснювальної записки (перелік питань, що їх належить розробити) _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5. Перелік графічного матеріалу ________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 6. Консультанти розділів роботи
Розділ Прізвище, ініціали та посада консультанта Підпис, дата
завдання видав завдання прийняв
       
       
       
       

 

 

7. Дата видачі завдання «__» _________20___ р.

 

 

 

 


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
№ з/п Назва етапів дипломної роботи Строк виконання етапів роботи Примітка
1. Опрацювання літератури за темою роботи та складання плану дослідження    
2. Написання першого розділу    
3. Написання другого розділу    
4. Написання третього розділу    
5. Написання четвертого розділу    
6. Підведення підсумків та формулювання пропозицій    
7. Оформлення роботи    

Студентка ___________________________________________________________________

(підпис студента, прізвище та ініціали)

Керівник роботи ______________________________________________________________

(підпис, прізвище та ініціали)

 


Додаток В

 

Анотація

 

Сподаренко С.В. Менеджмент рекламної діяльності підприємства (за матеріалами ТзОВ «Сандора»). – Рукопис.

Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю «Менеджмент організацій та адміністрування». – Львів, 2014.

Обсяг роботи становить 112 сторінок, включаючи 14 таблиць, 9 рисунків, 7 додатків.

Розглянуто теоретичні та методичні основи менеджменту рекламної діяльності, здійснено аналіз системи рекламного менеджменту ТзОВ «Сандора», запропоновано способи вдосконалення рекламного менеджменту досліджуваного підприємства.

На основі опрацювання теоретичного та практичного матеріалів зроблені відповідні висновки та внесено конкретні пропозиції.

 


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. ДОДАТОК
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток Б.1. | Annotation

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.