Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змащувальні масла.

Марка змащувальних масел для дизеля вказується в умовах або в заводській інструкції по експлуатації. Для змащування підшипників турбокомпресорів в залежності від в’язкості, застосовуються турбінні масла Т22, Т30, Т46, а також масла турбінні з присадками:ТП-22, ТП-30, ТП-46. Ці присадки покращують антиокислювальні, деземульгуючі, протикорозійні і антипінні властивості. Турбінне масло ТП-30 містить протизношуючу присадку.

При використанні імпортних масел необхідно користуватись таблицею взаємозаміни вітчизняних і закордонних сортів. При відсутності для доливання моторного масла експлуатація судових дизелів допускається на сумішах моторних масел.

Прийомка і зберігання палив і масел.

Контроль за прийомкою палив і масел і оформлення документації покладається особисто на старшого механіка. Прийомкою палива і масел від берегової нафтобази (або від судна-бункеровщика) повинен керувати механік в чий заклад входить ця система бо по дорученню старшого механіка –вахтенний механік. Основним документом для контролю прийнятого палива і масла є накладна нафтобази (судно-бункеровщика), яка повинна бути скріплена підписами представника нафтобази (судна-бункеровщика) і механіка, який прийняв паливо і масло. Копія накладної і паспорт (сертифікат) на прийняття палива і масла повинні надаватись старшим механіком в МСС (або аналогічні служби, спеціалісту) судновласника. Основним звітним документом Основним звітним документом при використанні горюче-мастильних матеріалів є форма 2 ГСМ.

Перед прийомкою необхідно отримати сертифікат на паливо і масло і перевірити відповідність його характеристик вказаним в заводській інструкції.

Чистка паливних масляних танків і цистерн повинна проводитися не менше одного разу на рік.

Література

1. А. В. Домбровський. В. М. Найдан, Органічна хімія, Вища школа, 1992

2 В. .М. Потапов, С. Н. Татаринчик, Органическая химия, Химия, 1989.

 


Читайте також:

  1. Змащувальні матеріали
  2. Конденсаторне й кабельне масла.
  3. Основні фізико-хімічні властивості трансформаторного масла.




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які особливості експлуатації дизелів при використанні важких палив в системах , де не передбачається застосування дизельного палива. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.