МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змащувальні масла.Марка змащувальних масел для дизеля вказується в умовах або в заводській інструкції по експлуатації. Для змащування підшипників турбокомпресорів в залежності від в’язкості, застосовуються турбінні масла Т22, Т30, Т46, а також масла турбінні з присадками:ТП-22, ТП-30, ТП-46. Ці присадки покращують антиокислювальні, деземульгуючі, протикорозійні і антипінні властивості. Турбінне масло ТП-30 містить протизношуючу присадку. При використанні імпортних масел необхідно користуватись таблицею взаємозаміни вітчизняних і закордонних сортів. При відсутності для доливання моторного масла експлуатація судових дизелів допускається на сумішах моторних масел. Прийомка і зберігання палив і масел. Контроль за прийомкою палив і масел і оформлення документації покладається особисто на старшого механіка. Прийомкою палива і масел від берегової нафтобази (або від судна-бункеровщика) повинен керувати механік в чий заклад входить ця система бо по дорученню старшого механіка –вахтенний механік. Основним документом для контролю прийнятого палива і масла є накладна нафтобази (судно-бункеровщика), яка повинна бути скріплена підписами представника нафтобази (судна-бункеровщика) і механіка, який прийняв паливо і масло. Копія накладної і паспорт (сертифікат) на прийняття палива і масла повинні надаватись старшим механіком в МСС (або аналогічні служби, спеціалісту) судновласника. Основним звітним документом Основним звітним документом при використанні горюче-мастильних матеріалів є форма 2 ГСМ. Перед прийомкою необхідно отримати сертифікат на паливо і масло і перевірити відповідність його характеристик вказаним в заводській інструкції. Чистка паливних масляних танків і цистерн повинна проводитися не менше одного разу на рік. Література 1. А. В. Домбровський. В. М. Найдан, Органічна хімія, Вища школа, 1992 2 В. .М. Потапов, С. Н. Татаринчик, Органическая химия, Химия, 1989.
Читайте також:
|
||||||||
|