МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Які особливості експлуатації дизелів при використанні важких палив в системах , де не передбачається застосування дизельного палива.При використанні тільки важких палив необхідна більш складна систем паливо підготовки. Система повинна бути обладнана гомогенізатором, подвоєним повно поточним фільтром з паровим підігрівом, віскозиметром, паливо витратомір, трубопроводом рециркуляції з редукційним клапаном підтримки постійного тиску палива перед паливним насосом високого тиску. Паливні трубопроводи повинні мати супутниковий обігрів і теплову ізоляцію Сепарацію важких палив треба здійснювати в дві стадії: пурифікація і кларифікація в режимі 25-30 % номінальної продуктивності кожного сепаратора. Рекомендується додаткова фільтрація з відсівом частинок розміром до 5 мкм, а також хімічна обробка важких палив для очищення від сажі. Використання теплотехнічних приладів контролю паливних витратомірів, газоаналізаторів, апаратури для оцінювання технічного стану дизеля і контролю регулювання паливопоставляючої апаратури також підвищує економічність і тривалий час роботи судових дизелів, які працюють на важкому паливі. Для судових дизелів повинні використовуватись тільки ті сорта палив і масла, характеристики яких відповідають вимогам заводських інструкцій та експлуатацій. Судна з потужністю головної силової установки більше 370 кВт повинні мати переносну експрес-лабораторію для проведення аналізів палива і масел. Останні судна повинні мати відповідні швидкодіючі індикатори. Прийом палива і масел без сертифікатів категорично заборонено. Термін давності лабораторного аналізу на паливо і масло не повинен перевищувати 6 місяців.
При прийомці палива і масла треба дотримуватися всіх заходів по попередженню забруднення навколишнього середовища у відповідності з вимогами міжнародної конвенції по попередженню забруднення моря нафтою і інших нормативних документів, які діють в даній області. В залежності від типа дизеля, наявності відповідної системи паливо підготовки і результатів випробування дизелів рекомендується застосовувати слідуючи види палива: 1. для мало оборотних дизелів (200 об/хв.) малов’язкі палива типа дизельних дистилятних (ГОСТ 305-82), середньов’язкі палива типа ДТ високов’язкі палива типа ДМ (ГОСТ 1667-68), мазут флотський Ф-5 і Ф-12 (ГОСТ 10585-75); 2. для середньо оборотних дизелів (до 500 об/хв) – малов’язкі палива типа дизельних дистилятних (ГОСТ 1667-68); 3. для високооборотних дизелів (більше 500 об/хв.) тільки малов’язкі палива типа дизельних дистилятних (ГОСТ 305-82) 4. для всіх дизелів – газотурбінне паливо (ГОСТ 10433-75). Забороняється використовувати в судових дизелях палив, які не пройшли очищення від механічних домішок і води, засобами, які є на судах. Введення присадок в паливо повинно здійснюватись на нафтопереробних заводах, а також безпосередньо на судах. В цьому випадку на судні необхідно мати окрему тару або цистерну для присадок. Присадки покращують процес горіння, сповільнюють корозію стальних деталей, зменшують нагароутворення. Читайте також:
|
||||||||
|