Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Що таке сепарація палива?

Сепарація –найбільш розповсюджений спосіб очищення палива від різних домішок і води. Удосконалення засобів сепарації визвано бажанням забезпечити роботу дизелів на важких паливах.

Основним засобом очищення палива і масел є центр обіжні сепаратори. Сепаратори можуть бути настроєні на режим роботи, при якому із палива видаляється вода і механічні домішки (пурифікація) або на такий режим, коли видаляються лише механічні домішки (класифікація).

Видалення із палива механічних домішок і води відбувається в барабані сепаратора. Забруднений нафтопродукт, який постійно поступає в барабан має обертальний рух. Під дією центр обіжної сили, яка в тарільчатих сепараторах перевищує в 4000-8000 раз силу тяжіння, вода і механічні домішки, які мають більшу густину, ніж паливо, відкидаються до стінки барабана, а очищений нафтопродукт – ближче до осі обертання. Протікаючи між тарілками барабана, він відводиться через кільцевий отвір в верхній частині барабана.

По методу очищення барабана від забруднень розрізняють сепаратори самочищуючи і з ручною очисткою. Самоочищуючі сепаратори діляться на сепаратори з періодичною очисткою барабана від шлаку і з безпосередньою очисткою. На більшості суден встановлені сепаратори з періодичною очисткою барабана від шлика, з них найбільше розповсюдження отримали самоочищуючи сепаратори фірм «Ла-валь» (Швеція), «Вестфалія» (ФРГ), «Титан» (Данія) і ін.

Які параметри паливної системи необхідно контролювати під час роботи дизеля?

Під час роботи дизеля контролюють: температуру палива в відстійних і витратних цистернах, перед сепараторами і перед паливними високого тиску, тиск палива до і після фільтрів, а також після паливопідкачуючого насоса, в’язкість палива перед паливним насосом високого тиску, рівень палива в відстойних і витратних цистернах і якість його очищення в сепараторі.

Під контролем повинен знаходитись і рівень палива в заповнених і пустих цистернах. Опорожнення цистерн до оголення нагрівальних змійовиків заборонено.

В штормових умовах не рекомендується використовувати більше 2/3, палива, яке є в витратній цистерні, тому що може відбутися не тільки оголення змійовиків підігрівача, але й захват повітря в магістраль топливо-підкачуючого насоса, а це може привести до пропусків спалахів в окремих циліндрах дизеля і навіть його вимушеній зупинці.


Читайте також:

  1. Сепарація вторинної пари
  2. Що розуміють під характеристикою палива?




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які вимоги Регістра РФ до паливних систем судових дизельних установок? | Які особливості експлуатації дизелів при використанні важких палив в системах , де не передбачається застосування дизельного палива.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.