Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які вимоги Регістра РФ до паливних систем судових дизельних установок?

В відповідності з вимогами регістра РФ установки, які працюють на важкому паливі, мають дві системи: систему високо або середньо - в’язкого палива для головного двигуна. В таких установках для використання важкого палива за паливопідкачуючими насосами (перед дизелями) встановлюють підігрівач. Впродовж всього трубопроводу важкого палива прокладають паровий трубопровід-супутник, поміщений в загальну ізоляцію з основним трубопроводом. Перед фільтрами важке паливо підігрівається. Вмістимість цистерн важкого палива повинна забезпечувати роботу протягом 12 годин. При використанні дизельного палива цей час може бути зменшений до 8 годин.

В складі установки повинно бути по дві цистерни на кожний вид палива.

Паливо від витратних цистерн до паливного насосу високого тиску підводиться паливопідкачуючими насосами, подача яких повинна перевищувати фактичні витрати палива в 2-3 рази.

Тиск насосів приймають 0,2-0,4 мПа. В складі системи повинен бути резервний паливо-підкачуючий електронасос, який використовується також для передпускової прокачки палива.

Перед подачею в цистерни паливо очищується в сепараторах. В’язкість палива при сепаруванні підтримується не більше 45 мм2/с для чого його підігрівають. В установках, які працюють на дизельному паливі, передбачається два сепаратора, а при використанні важкого палива – два, три або чотири, деякі з них резервні. Пропускну здатність сепараторів визначають з умов необхідності очищення добового використання палива за 8-12 годин, що відповідає трьох або двократному годинному використанню палива (в залежності від йог якості).

Основний запас палива розміщують в міжнародних і бортових цистернах. Передбачається розміщення добового запаса палива поза подвійним дном. Важке паливо в запасних цистернах підігрівається до 313-323 К паром тиском 0,2-0,3 мПа, який проходить через змійовики. Перекачка палива з однієї цистерни в іншу, подача його в відстані цистерни і видача на палубу відбувається насосами, яких повинно бути не менше двох.

Під мінімально допустимим рівнем палива в витратній цистерні розуміється такий, при якому забезпечується безперервна робота всіх споживачів на протязі не менше 1 години.

Відстоюванняпалива полягає в осадженні на дні відстійних цистерн механічних домішок і води, які містяться в паливі. Ефективність відстоювання різко збільшується при підігріві відстояних цистерн паром.

Якщо паливо підігрівають постійно, то важке паливо відстоюється за 8-24 години. Відстій із цистерни періодично спускають в цистерну брудного палива, ємкість якого становить 70-200 л.

Основний недолік очищення палива відстоюванням – низька продуктивність.

Фільтрація палива –полягає в видалені з палива механічних домішок при пропусканні його через різні фільтри в процесі експлуатації фільтрів здійснюється контроль за чистотою фільтруючого елемента, систематичне видалення частинок з фільтра або заміна фільтруючих елементів. В паливних системах дизелів застосовують фільтри грубої і тонкої очистки. Роботу фільтра контролюють по показникам манометрів, встановлених перед фільтром і за ним, цей контроль спрощується, якщо замість двох манометрів встановлюється один – диференціальний, який показує перепад тиску в фільтрі. На чистому фільтрі перепад тиску складає 0,02-0,04 мПа, на брудному 0,08-0,1 мПа.

Чистити фільтр необхідно, коли перепад тиску перевищив допустиме значення. При подачі палива в очищений фільтр необхідно тримати відкритим повітряний кран на кришці корпуса фільтра до тих пір, поки через цей кран не піде паливо без бульбашків повітря.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  5. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  6. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  7. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  8. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  9. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  10. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  11. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  12. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.




Переглядів: 911

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні правила прийому палив для судових дизелів. | Що таке сепарація палива?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.