МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи
1. За допомогою гвинтів 1 (рис. 3.2.) встановити основу приладу в горизонтальне положення. 2. Нагвинтити на підвіси 21 сталеві кулі 22 так, щоб позначки на обох кулях розміщувались на одному рівні. 3. Відпустивши гвинти 16 і пересуваючи фіксатори 17, добитися такого положення куль, щоб вони могли вільно рухатись в площині, паралельній площинам лівої та правої шкал. Закріпити гвинти 16. 4. Обертаючи гвинт 11, встановити таку відстань між стержнями 15, щоб кулі торкалися одна до одної. 5. Відпустивши гайки 23, встановити праву 4 і ліву 9 шкали так, щоб стержні обох куль розміщувались навпроти нульових поділок шкал. Закріпити гайки 23. 6. Відпустивши гвинти 5 і 6 , встановити електромагніт так, щоб його вісь збігалася з лінією на кулі під час їх контакту. Закріпити гвинти 5 та 6. 7. Увімкнути мікроелектросекундомір в електромережу, натиснувши клавішу «Сеть». 8. Праву кулю з допомогою електромагніту закріпити на певній відстані від стану рівноваги, а ліву – у стані рівноваги.
Рис. 3.2 9. Записати значення в таблицю. 10. Натиснути клавішу «Сброс», після чого на шкалі мікро секундоміра повинні висвітитись нулі. 11. Натиснути «Пуск», праву кульку відпустити. Відбувається зіткнення з лівою кулькою. 12. Після зіткнення записати кут відхилення правої кульки та кут відхилення лівої кульки .
13. З табло мікро секундоміра зняти покази часу зіткнення кульок ; 14. Значення занести в таблицю. 15. Дії, перелічені в пп. 8–14, повторити п‘ять разів. 16. Записати в таблицю значення маси кульки (кг) та величину (м) – відстань від точки підвісу до центру кулі. 17. Обчислити середні значення . 18. Перевірити співвідношення: . (3.22) 19. Обчислити середні значення швидкості правої кульки до удару
(3.23) та після удару . (3.24) 20. Обчислити середнє значення сили взаємодії сталевих кульок
; (3.25)
21. Обчислити середнє значення коефіцієнта відновлення
; (3.26)
22. Обчислити середньоквадратичні похибки , та довірчі інтервали значень , , та як для прямих вимірювань (див. як приклад МЕХ.1):
; . (3.27) де n – кількість дослідів (n = 5), а і – номер досліду.
; (3.28) за довірчої імовірності = 0,95 коефіцієнт Стьюдента =2,8 23. Результат записати в інтервальній формі ; (3.29) . (3.30) 24. Визначити середньоквадратичну похибку та довірчий інтервал для значення коефіцієнта відновлення як для непрямих вимірювань: Оскільки k=f(ψ1, ψ2, φ1), як видно з (3.26) то в загальному вигляді Тому остаточно (3.31)
У цій формулі (3.31) третій додаток під коренем дорівнює нулю, тому що , і з певним наближенням 25. Обчислити довірчий інтервал , (3.32) де коефіцієнт Стьюдента за довірчої імовірності Р=0,95. 26. Результат записати в інтервальній формі:
. (3.33)
3.4. Контрольні запитання 1. Що називається імпульсом тіла ? 2. Що називається замкненою (ізольованою) системою тіл ? 3. Сформулюйте закон збереження імпульсу. 4. Який удар куль називається: а) центральним ; б) пружним; в) непружним ? 6. Як визначити максимальну швидкість кулі ? 7. Як визначається коефіцієнт відновлення К під час удару сталевих куль ? 8. Що характеризує коефіцієнт відновлення ? Література:[1] - § 8, 9, 10; [2] - § 4, 5, 6; [3] - § 15, 25, 26, 27, 28, 29.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|