Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Виміряти штангенциркулем внутрішній R1, зовнішній R2 радіуси кільця, а також радіус стрижня r.

2. Зафіксувати нижній кронштейн приладу в найнижчому положенні.

3. Надіти на диск маятника одне з кілець, притискаючи його до упору.

4. Розблокувати вороток для регулювання довжини h нитки підвісу. Відміряти таку довжину нитки , щоб край кільця після опускання маятника розміщувався приблизно на 2 мм нижче за оптичну вісь нижнього фотоелектричного датчика. При цьому не слід перекошувати вісь маятника. Далі треба заблокувати вороток.

5. Намотати на вісь маятника виток до витка нитку підвісу.

6. Зафіксувати маятник у верхньому положенні за допомогою електромагніта.

7. Повернути маятник в напрямку його руху на кут 5...10°. При цьому він буде утримуватись на одному осерді електромагніта.

8. Послідовно натиснути клавіші „Сброс” та „Пуск”.

9. За допомогою шкали секундоміра, що міститься на передній панелі приладу, визначити час опускання маятника. Результати занести у таблицю.

 

 

R1= м; R2= м; h= м; r= м; mд= кг; mст= кг; mк= кг;
Дослід t, с Iк, кг ∙м²(досл.) Iк, кг ∙м²(теор.)
     
     
     
     
     
Середнє значення      

 

10. Час опускання виміряти п’ять разів.

11. За шкалою по вертикальній колоні приладу виміряти довжину нитки підвісу маятника h. Результат занести в таблицю.

12. За формулою (7.15) розрахувати дослідне значення моменту інерції кільця.

13. Обчислити середнє значення моменту інерції , середньоквадратичну похибку і довірчий інтервал ΔІк за довірчої імовірності Р=0,95 (див. примітку). Результат записати в інтервальній форм в одиницях СІ.

Ік =Ік, ср ΔІк

П р и м і т к а. Як видно з ходу виконання роботи із формули (7.15) момент інерції кільця експериментально визначається не прямими вимірюваннями, а обчисленнями. Тому Ік, ср, , ΔІк потрібно було б знаходити так, як для непрямих вимірювань. Але для спрощення розрахунків, якщо викладач не ставить іншого завдання, можна названі величини шукати, як для прямих вимірювань.

;

,

де і – номер досліду; n – кількість дослідів.

ΔІ=

де - коефіцієнт Стьюдента для n = 5, Р = 0,95.

14. За формулою розрахувати теоретичне значення моменту інерції кільця та порівняти його зі значенням , одержаним експериментально .

Контрольні запитання

1. Дайте визначення поступального та обертального рухів.

2. Сформулюйте основний закон динаміки для поступального та

обертального рухів.

3. Що таке момент сили ?

4. Що таке момент інерції матеріальної точки ?

5. Що таке момент інерції твердого тіла ?

6. В чому полягає суть методу визначення моменту інерції кільця за

допомогою маятника Максвелла ?

Література : –§ 4,6,7,11,14 ; –§ 2,3,7,10 ; –§ 12,34,35,36.

 

 


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис лабораторної установки | Лабораторна робота МЕХ 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.