Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОДАТКИ

 

Додаток А

Зразок титульного аркуша курсової роботи

 

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙУНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАФЕДРА РОМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ І ПЕРЕКЛАДУ

Галич Катерина Федорівна

(група 3524-і)

 

 

КУРСОВА РОБОТА

 

РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ФАКТОРУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У СУЧАСНІЙ ІСПАНСЬКІЙ МОВ

Спеціальність 6.030500 – Іспанська мова та література

 

Науковий керівник –

викладач Тєлкова О. В.

 

 

Запоріжжя – 2010


 

Додаток Б

Зразок титульного аркуша дипломної роботи

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙУНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАФЕДРА РОМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ І ПЕРЕКЛАДУ

До захисту допущено”

зав. кафедрою ____________________

(підпис)

“_____” _________ 20 р. (дата)

 

ПЕТРЕНКО Іван Сидорович

(група 3524-і)

 

 

ДИПЛОМНА РОБОТА

 

 

КАТЕГОРІЯ ЕМОТИВНОСТІ В ІСПАНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Спеціальність 7.030502 – іспанська мова та література

 

 

Науковий керівник –

к.філол. н., доц. І.С. Сидоренко

 

Нормоконтролер ___________________________________________________________

(посада) (підпис і дата) (П.І.П.)

 

Запоріжжя – 2010


 

Додаток В

Зразок титульного аркуша магістерської роботи

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙУНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАФЕДРА РОМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ І ПЕРЕКЛАДУ

До захисту допущено”

зав. кафедрою ____________________

(підпис)

“_____” _________ 20 р. (дата)

 

ПЕТРЕНКО Іван Сидорович

(група 3524-і)

 

МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА

 

 

КАТЕГОРІЯ ЕМОТИВНОСТІ В ІСПАНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Спеціальність 8.030502 – іспанська мова та література

 

 

Науковий керівник –

к.філол. н., доц. І.С. Сидоренко

 

Нормоконтролер ___________________________________________________________

(посада) (підпис і дата) (П.І.П.)

 

 

Запоріжжя – 2010


 

Додаток Г

Зразок оформлення змісту

ЗМІСТ

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ……………………….
ВСТУП ..........................................................................................
РОЗДІЛ 1 ДОЛЯ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ …………………………………………………
1.1Теоретико-методологічні засади дослідження концепту «доля» ............................................................................................
1.2 Доля як об’єкт філософського аналізу ..................................
1.3 Висвітлення поняття «доля» з точки зору психології …….
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 …...................................................
РОЗДІЛ 2 ПРОБЛЕМА ОСМИСЛЕННЯ ПОНЯТТЯ «КОНЦЕПТ» ……..……………………………………………..
2.1 Концепт як міждисциплінарний термін ................................
2.2 Концепт в парадигмі сучасних лінгвістичних теорій ……..
2.2.1 Типологія концептів ………................................................
2.2.2 Основи опису структури концептів ...................................
2.3 Структура концепту «доля» ...................................................
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 ……………………………...........
РОЗДІЛ 3 ВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ «ДОЛЯ» НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ, ФРАНЦУЗЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА РОСІЙСЬКОЇ МОВ ...............................
3.1 Аналіз одиниць, що вербалізують концепт «доля» на лексичному рівні ….......................................................................
3.2 Актуалізація концепту «доля» фразеологічними одиницями та їх категоризація ....................................................
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 .......................................................
ВИСНОВКИ .................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ................................
SUMMARY ……………………………………………...............

 


 

Додаток Д


Читайте також:

  1. ДОДАТКИ
  2. ДОДАТКИ
  3. Додатки
  4. ДОДАТКИ
  5. ДОДАТКИ
  6. ДОДАТКИ
  7. Додатки
  8. ДОДАТКИ
  9. ДОДАТКИ
  10. Додатки
  11. ДОДАТКИ
  12. ДОДАТКИ




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Захист кваліфікаційних робіт спеціаліста і магістра | Приклад оформлення вступу наукової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.