Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОДАТКИ

 

Додаток А

Зразок титульного аркуша курсової роботи

 

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙУНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАФЕДРА РОМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ І ПЕРЕКЛАДУ

Галич Катерина Федорівна

(група 3524-і)

 

 

КУРСОВА РОБОТА

 

РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ФАКТОРУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У СУЧАСНІЙ ІСПАНСЬКІЙ МОВ

Спеціальність 6.030500 – Іспанська мова та література

 

Науковий керівник –

викладач Тєлкова О. В.

 

 

Запоріжжя – 2010


 

Додаток Б

Зразок титульного аркуша дипломної роботи

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙУНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАФЕДРА РОМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ І ПЕРЕКЛАДУ

До захисту допущено”

зав. кафедрою ____________________

(підпис)

“_____” _________ 20 р. (дата)

 

ПЕТРЕНКО Іван Сидорович

(група 3524-і)

 

 

ДИПЛОМНА РОБОТА

 

 

КАТЕГОРІЯ ЕМОТИВНОСТІ В ІСПАНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Спеціальність 7.030502 – іспанська мова та література

 

 

Науковий керівник –

к.філол. н., доц. І.С. Сидоренко

 

Нормоконтролер ___________________________________________________________

(посада) (підпис і дата) (П.І.П.)

 

Запоріжжя – 2010


 

Додаток В

Зразок титульного аркуша магістерської роботи

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙУНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАФЕДРА РОМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ І ПЕРЕКЛАДУ

До захисту допущено”

зав. кафедрою ____________________

(підпис)

“_____” _________ 20 р. (дата)

 

ПЕТРЕНКО Іван Сидорович

(група 3524-і)

 

МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА

 

 

КАТЕГОРІЯ ЕМОТИВНОСТІ В ІСПАНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Спеціальність 8.030502 – іспанська мова та література

 

 

Науковий керівник –

к.філол. н., доц. І.С. Сидоренко

 

Нормоконтролер ___________________________________________________________

(посада) (підпис і дата) (П.І.П.)

 

 

Запоріжжя – 2010


 

Додаток Г

Зразок оформлення змісту

ЗМІСТ

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ……………………….
ВСТУП ..........................................................................................
РОЗДІЛ 1 ДОЛЯ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ …………………………………………………
1.1Теоретико-методологічні засади дослідження концепту «доля» ............................................................................................
1.2 Доля як об’єкт філософського аналізу ..................................
1.3 Висвітлення поняття «доля» з точки зору психології …….
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 …...................................................
РОЗДІЛ 2 ПРОБЛЕМА ОСМИСЛЕННЯ ПОНЯТТЯ «КОНЦЕПТ» ……..……………………………………………..
2.1 Концепт як міждисциплінарний термін ................................
2.2 Концепт в парадигмі сучасних лінгвістичних теорій ……..
2.2.1 Типологія концептів ………................................................
2.2.2 Основи опису структури концептів ...................................
2.3 Структура концепту «доля» ...................................................
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 ……………………………...........
РОЗДІЛ 3 ВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ «ДОЛЯ» НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ, ФРАНЦУЗЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА РОСІЙСЬКОЇ МОВ ...............................
3.1 Аналіз одиниць, що вербалізують концепт «доля» на лексичному рівні ….......................................................................
3.2 Актуалізація концепту «доля» фразеологічними одиницями та їх категоризація ....................................................
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 .......................................................
ВИСНОВКИ .................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ................................
SUMMARY ……………………………………………...............

 


 

Додаток Д


Читайте також:

  1. ДОДАТКИ
  2. ДОДАТКИ
  3. Додатки
  4. ДОДАТКИ
  5. ДОДАТКИ
  6. ДОДАТКИ
  7. Додатки
  8. ДОДАТКИ
  9. ДОДАТКИ
  10. Додатки
  11. ДОДАТКИ
  12. ДОДАТКИ




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Захист кваліфікаційних робіт спеціаліста і магістра | Приклад оформлення вступу наукової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.