Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика-відгук на студента-практиканта

(індивідуальна форма)

1. Прізвище, ім’я, по батькові._________________________________________________

2. База й термін проходження практики._________________________________________

 

3. Мотивація студента – інтерес до конкретного виду практики, його відповідність бажанню, професійним пристрастям студента, інтерес до роботи даної конкретної установи, до роботи з конкретною категорією клієнтів. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Активність студента. Ставлення студента до практики._____________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Дотримання етичних норм професійної діяльності.__________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Індивідуальні особливості студента – упевненість, урівноваженість, відкритість, готовність прийти на допомогу, комунікабельність, стиль спілкування з клієнтами, коллегами, керівниками практики, готовність до обговорення виникаючих проблем, до критичного самоаналізу власної діяльності, до сприйняття критики, толерантність.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Надання пріоритету індивідуальній роботі або роботі у групі, роботі під керівництвом або самостійно, роботі творчій або репродуктивній, у якості організатора, керівника або виконавця, безпосередньо з клієнтами або проектування, планування, теоретична розробка тощо. _________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Досягнення цілей і виконання задач практики._________________________________

9. Якість виконання завдань програми практики і оперативних доручень._____________

 

 

10. Рівень сформованості професійних умінь.

Професійні уміння Рівень сформованості і рекомендації для подальшого розвитку і самовдосконалення
Комунікативні    
Організаційні    
Діагностичні    
Проектувальні    
Дидактичні    
Аналітичні    

 

11. Загальна оцінка рівня сформованості професійної готовності студента:

· Ціннісно-змістовний компонент – сформованість усвідомленої позитивної мотивації до професії в сполученні з компетентним уявленням про неї (її зміст, соціальну й особистісну значимість), сформованість свідомих стійких настанов на дотримання морально-етичних норм професійної діяльності. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

· Інструментально-технологічний компонент – ступінь володіння професійним інструментарієм, сформованість комплексу професійних здатностей _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

· Рефлексивний компонент – сформованість адекватної професійної Я-концепції в сполученні з стійкою мотивацією до самоаналізу, професійного самовдосконалення, розвитку своїх творчих здібностей. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Особистий внесок студента у роботу закладу під час практики. __________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Рекомендована оцінка за практику. ________________________________________

14. Рекомендації по професійному самовдосконаленню. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 




Переглядів: 2116

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток № 1. | Ларіонова Наталія Борисівна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.