МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Характеристика-відгук на студента-практиканта(індивідуальна форма) 1. Прізвище, ім’я, по батькові._________________________________________________ 2. База й термін проходження практики._________________________________________
3. Мотивація студента – інтерес до конкретного виду практики, його відповідність бажанню, професійним пристрастям студента, інтерес до роботи даної конкретної установи, до роботи з конкретною категорією клієнтів. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Активність студента. Ставлення студента до практики._____________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5. Дотримання етичних норм професійної діяльності.__________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 6. Індивідуальні особливості студента – упевненість, урівноваженість, відкритість, готовність прийти на допомогу, комунікабельність, стиль спілкування з клієнтами, коллегами, керівниками практики, готовність до обговорення виникаючих проблем, до критичного самоаналізу власної діяльності, до сприйняття критики, толерантність.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Надання пріоритету індивідуальній роботі або роботі у групі, роботі під керівництвом або самостійно, роботі творчій або репродуктивній, у якості організатора, керівника або виконавця, безпосередньо з клієнтами або проектування, планування, теоретична розробка тощо. _________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Досягнення цілей і виконання задач практики._________________________________ 9. Якість виконання завдань програми практики і оперативних доручень._____________
10. Рівень сформованості професійних умінь.
11. Загальна оцінка рівня сформованості професійної готовності студента: · Ціннісно-змістовний компонент – сформованість усвідомленої позитивної мотивації до професії в сполученні з компетентним уявленням про неї (її зміст, соціальну й особистісну значимість), сформованість свідомих стійких настанов на дотримання морально-етичних норм професійної діяльності. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ · Інструментально-технологічний компонент – ступінь володіння професійним інструментарієм, сформованість комплексу професійних здатностей _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ · Рефлексивний компонент – сформованість адекватної професійної Я-концепції в сполученні з стійкою мотивацією до самоаналізу, професійного самовдосконалення, розвитку своїх творчих здібностей. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 12. Особистий внесок студента у роботу закладу під час практики. __________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 13. Рекомендована оцінка за практику. ________________________________________ 14. Рекомендації по професійному самовдосконаленню. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
||||||||||||||||||||||
|