Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток № 1.

Індивідуальна карта оцінки й самооцінки студента-практиканта

Прізвище, ім’я, по батькові _______________________________________________________________________________________

Спеціальність_____________________________________

Мотивація вступу до ВНЗ  
Індивідуально-типологічні особливості  
Провідні особистісні характеристики  
Досвід волонтерської або професійної діяльності соціального характеру до вступу у ВНЗ  
Курс, семестр, термін проходження практики Вид практики База проходження практики Мотиваційно-змістовна готовність Психологічна готовність Етико-поведінкова готовність Технологічно-діяльнісна готовність Рефлексивна готовність Рекомендації щодо професійного й особистісного самовдосконалення
                 

Додаток № 2.

Характеристика-відгук на студента-практиканта

(групова форма)

Курс______ , семестр _______, термін проходження практики _______________________________

Вид практики __________________________________

База проходження практики ______________________________________________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові Організованість, Дисциплінованість Активність, ініціативність Комунікативні здатності Мотиваційно-змістовна готовність Психологічна готовність Етико-поведінкова Готовність Технологічно-діяльнісна готовність Рефлексивна готовність Рекомендації щодо професійного й особистісного самовдосконалення
                   

М.П. Керівник установи (організації)

Примітка: показники оцінюються за рівнями: Н – низький рівень сформованості показника, С – середній, В – високий.


Додаток № 3.


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. ДОДАТОК
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кожне завдання практики оцінюється окремо. | Характеристика-відгук на студента-практиканта

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.