Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток № 1.

Індивідуальна карта оцінки й самооцінки студента-практиканта

Прізвище, ім’я, по батькові _______________________________________________________________________________________

Спеціальність_____________________________________

Мотивація вступу до ВНЗ  
Індивідуально-типологічні особливості  
Провідні особистісні характеристики  
Досвід волонтерської або професійної діяльності соціального характеру до вступу у ВНЗ  
Курс, семестр, термін проходження практики Вид практики База проходження практики Мотиваційно-змістовна готовність Психологічна готовність Етико-поведінкова готовність Технологічно-діяльнісна готовність Рефлексивна готовність Рекомендації щодо професійного й особистісного самовдосконалення
                 

Додаток № 2.

Характеристика-відгук на студента-практиканта

(групова форма)

Курс______ , семестр _______, термін проходження практики _______________________________

Вид практики __________________________________

База проходження практики ______________________________________________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові Організованість, Дисциплінованість Активність, ініціативність Комунікативні здатності Мотиваційно-змістовна готовність Психологічна готовність Етико-поведінкова Готовність Технологічно-діяльнісна готовність Рефлексивна готовність Рекомендації щодо професійного й особистісного самовдосконалення
                   

М.П. Керівник установи (організації)

Примітка: показники оцінюються за рівнями: Н – низький рівень сформованості показника, С – середній, В – високий.


Додаток № 3.


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. ДОДАТОК
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кожне завдання практики оцінюється окремо. | Характеристика-відгук на студента-практиканта

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.