Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Параметры схем замещения ( для первого расчетного задания)

Номер
вариант рисунок
- - В В В Ом ОМ Ом Ом Ом Ом Ом Ом Ом
0,1 0,3 0,4
0,3 0,5 0,2
0,3 0,1 0,2
0,2 0,4 0,2
0,5 0,4 0,3
0,1 0,2 0,2
0,3 0,4 0,5
0,1 0,2 0,3
0,4 0,2 0,3
1,1 1,5 0,4 3,5 4,5 5,8 9,5 10,1
7,4 6,5 0,2 0,3 0,4 5,5 6,5 4,5 8,5 7,5 9,5
0,4 0,5 0,6
0,5 0,7 0,9 0,1 0,2 0,3 1,2 1,7 1,5
0,1 0,2 0,1
0,2 0,3 0,4
0,1 0,1 0,1
0,2 0,4 0,6 1,2 1,5 2,5 4,2
1,7 1,9 1,5 0,1 0,1 0,1 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9
2,5 2,5 0,2 0,2 0,2
0,1 0,1 0,1 2,1 3,4 3,7 5,5 8,2 9,1
0,1 0,2 0,3
1,2 1,5 1,1
0,2 0,5 0,7
1,2 1,3 1,5
0,4 0,5 0,6
1,2 1,4 1,6 2,5 2,6 2,4 2,7 2,8 2,9
0,5 0,7 0,9 0,1 0,1 0,1
0,2 1,3 2,3

 


Продолжение прил. 2

0,1 0,2 0,3
0,1 0,2 0,3
1,1 1,2 1,3
1,1 1,4 1,7
0,5 0,6 0,7 1,9 1,8 2,3 2,5 2,4
0,1 1,1 0,5
0,1 0,2 1,1
1,2 1,3 1,5
1,1 1,2 1,3
0,2 0,2 1,1
1,1 1,5 1,6
0,1 0,2 0,3
0,2 0,3 0,4
1,1 1,2 1,3
1,2 1,3 1,5
1,1 1,2 1,3
0,1 0,2 0,5 2,3 2,1 2,5 3,1 2,8 2,9
1,1 1,2 1,4
0,1 0,2 0,3
1,4 1,2 2,1
0,2 0,4 0,6 2,1 2,5 2,8
0,9 1,5 2,5
-12 -8 0,2 0,3
-45 0,1 0,3
-4 -2 0,1 0,2 0,3
-16 0,3 0,5 0,4
-24 0,2 0,3 1,9 0,7
-4 0,5 1,1
-9 0,1 0,1 7,2 9,3
-4 -8 -50 0,5 1,2
-8 -4 -45 1,1 1,5 1,8
-8 1,3 2,1
                                                     

 


Продолжение прил. 2

1,2 2,3 4,2 3,5 4,6 7,8
-8 -3 1,1 2,1 3,2 4,2 5,1 3,8 3,7
-6 0,8 1,4 1,6 4,3 2,5 2,7
-90 1,4 1,5 1,7
-80 1,5 2,4
0,7 1,5
1,2 1,3 1,5
-8 -4 -52 0,2 0,5
-9 -4 0,2 0,3 0,4
-8 -4 1,1 1,5 2,1
-9 -4 1,1 0,3 0,2
-9 2,3 1,1
-5 2,5 1,5 4,2 5,1 6,3 7,8
-5 -6 1,2 2,1 5,1 2,3 3,4
-4 -50 0,2 0,3
-5 -6 1,2 2,1 3,2
-4 0,3 0,5
-4 1,1 1,2 2,5
-5 1,1 1,5 1,3
-5 -6 2,1 1,3 1,4 7,2 5,6 9,3
-90 1,8 2,8 0,2 3,2 2,7 4,1 5,5
2,1 0,3 8,5 9,1
-2 -8
1,1 1,2 2,1
-10 0,2 0,3 0,4
-8 0,5 0,5 1,5
-9 -5 0,1 0,2 1,5 6,2 5,4 3,7 4,9 5,8
-16 1,2 0,2 0,8 7,2 5,1
-4 1,8 -2,1 0,1 0,2 2,1 2,4 2,5 2,7 3,2 3,5
-90 0,2 0,3 0,5 2,1 3,2 4,3
-8 -4 0,1 0,5 1,1
0,5 0,5
                                           

Окончание прил. 2

-15 0,1 0,2 0,3
-5 1,3 1,5 4,5 5,1 2,3 3,6
0,3 0,2 0,2 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7
-8 0,1 0,2 0,3 2,3 2,5 2,7 2,9 3,1 3,3
-50 1,1 1,2 1,3
-8 0,2 1,2 4,2 4,3 4,1 3,2 2,1 2,5
1,7 -2 -15 0,1 0,2 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7
-5 1,2 1,5 1,9
                                                   

 

 

 


Приложение 3


Читайте також:

  1. ГЛАВА 7. ОБЪЕДИНЕННЫЕ ВЫРАЖЕНИЯ ПЕРВОГО И ВТОРОГО ЗАКОНОВ ТЕРМОДИНАМИКИ
  2. Для вибраних ліній викликати діалогове вікно Линия тренда” та на вкладці “Параметры задати кількість періодів для прогнозу.
  3. Для первого электрода
  4. КЛИМАТИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ХОЛОДНОГО ПЕРИОДА ГОДА 2 страница
  5. Коммутационные параметры
  6. Основные характеристики и параметры изображений
  7. Основы макроэкономики. Макроэкономические параметры
  8. Параметры буровых установок, выпускаемых
  9. Параметры задачи №3.5
  10. Параметры задачи №3.7
  11. Параметры линейного напряжения




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Схема замещения цепей однофазного синусоидального тока ко второму расчетному заданию

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.184 сек.