Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Параметры задачи №3.5

Модель Координаты пересечения прямых с осями и
6 +5 [тыс. руб.] (2; 2,4)
+2 11 [ед. ресурса] (1) (11; 5,5)
2 + 7 [ед. ресурса] (2) (3,5; 7)
2 - 1 [ед. ресурса] (3) (0,5; -1)
2 +3 3 [ед. ресурса] (4) (1,5; 1)
[ед.прод.], 31 [тыс.руб.]

Задача №3.6*

Используя конкретные примеры моделей задач, сформулируйте задачи, правила, экономическую интерпретацию анализа оптимального решения на чувствительность для следующих случаев:

1) в задаче существуют ограничения со знаком ;

2) при поиске допустимого диапазона изменения цены целевая прямая, поворачиваясь вокруг оптимальной точки, проходит через: a) вертикальное положение; b) горизонтальное положение.

 

Задача №3.7*

Некоторая фирма производит продукцию двух видов с использованием трех видов ресурсов – неравенства (1), (3), (5). Неравенства (2) и (4) ограничивают соответственно минимальный суточный спрос на продукцию первого вида и максимальный суточный спрос на продукцию второго вида. ЦФ представляет собой доход от реализации продукции. Перечислите виды всех ресурсов и ограничений задачи и проведите полный анализ чувствительности оптимального решения (табл.3.3).

Таблица 3.3


Читайте також:

  1. Для вибраних ліній викликати діалогове вікно Линия тренда” та на вкладці “Параметры задати кількість періодів для прогнозу.
  2. Задачи современного урока чтения
  3. Исходные данные задачи №1.02
  4. Исходные данные задачи №1.5
  5. Исходные данные задачи №1.8
  6. Исходные данные задачи №7.6
  7. КЛИМАТИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ХОЛОДНОГО ПЕРИОДА ГОДА 2 страница
  8. Математические модели задачи размещения
  9. Метрология, ее задачи и структура. Законодательная база метрологии. Физические величины и шкалы. Международная система единиц СИ
  10. Модификации стандартной транспортной задачи
  11. Общая форма записи модели задачи ЛП




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №3.5 | Параметры задачи №3.7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.