Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Бжезинский 3. Великая шахматная доска. — М., 1998.

2. Бодрук О. Фактор сили в сучасному світі: Геополітичні зміни сучасної міжнародної безпеки після трагічних подій 11 вересня 2001 року // Політика і час. — 2002. — № 3.

3. Воронов І. О. Глобалізація і політика: Реалії і перспективи соціальних трансформацій. – К.: Ґенеза, 2004.

4. Головченко В., Тамм А. Розширення шангенських кордонів і Україна // Людина і політика. — 2002. — № 5.

5. Михайличенко М. Лімітроф Європи: випадковість чи доля України // Людина і політика. – 2000. – №4.

6. Политология: Учеб. пособие для вузов / сост. и ред. Н. Сазонова. – Харьков: Фолио, 2001. – С. 668-693.

7. Політологія: Підруч. для студ. юрид. спец. вищ. навч. зал. / М.І. Панов (керівн. авт. кол.), Л.М. Герассіна, В.С. Журавський та ін.. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Концерн „Видавничий Дім „Ін Юре”, 2005. – С. 475-514.

 

Вміти виконувати тестові завдання:

Система економічних, політичних, соціальних, дипломатичних, правових, військових та культурних зв'язків та взаємодій, котрі виникають між суб'єктами світового співтовариства.

A. Внутрішня політика

B. Зовнішня політика

C. Світова політика

D. Міжнародна політика

E. Міжнародні відносини

Міжнародні відносини не регулюються через

A. Митний контроль

B. Візові режими

C. Охорону кордонів

D. Закордонні паспорти

E. Політичні смаки індивіда

3. Суб'єктами міжнародних відносин не можуть бути:

A. Держава

B. Політичні партії

C. Індивід

D. Міжнародні організації

E. Абсентеїсти

Згідно із класифікацією міжурядових (міждержавних) організацій за геополітичним критерієм Європейський Союз належить до

A. Універсального рівня

B. Державного рівня

C. Міжрегіонального рівня

D. Регіонального рівня

E. Субрегіонального рівня


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. Використана література
  6. Використана література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародні відносини та глобальна політика | З якого року Україна є повноправним членом ООН?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.