Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи та зміст звіту

Результати роботи з логічних функцій оформлюються у вигляді таблиць істинності (відповідності);

Результати з перетворення цифрової інформації оформлюються у вигляді таблиці результатів обчислень:

Таблиця 1.7 — Результати обчислень

Вихідне число   Z= Двійкова форма Десятковий еквівалент
Двійковий код Z2                    
Продовження таблиці 1.7
Зсув на розряд вліво Z3                    
Обернений код Z4                    
Доповняльний код Z5                    
Арифметична сума Z2+Z3                    
Арифметична сума Z2+Z2                    
Арифметична сума Z2+Z5                    
Логічна сума Z2+Z2                    
Логічна сума Z2+Z3                    
Логічна сума Z2+Z5                    
Порозрядна сума за мод. два Z2ÅZ2                    
Порозрядна сума за мод. два Z2ÅZ3                    
Логічне множення Z2*Z2                    
Логічне множення Z2*Z3                    
Логічне множення Z2*Z5                    

Варіанти завдань

№ вар. Х10 № вар. Х10
   

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2

Тема: Дослідження та синтез комбінаційних схем управління

Мета роботи: Набуття навичок з синтезу комбінаційних функцій, основних способів їх завдання; опанування методики мінімізації функцій; технічна реалізація комбінаційної схеми на заданій елементній базі.

Обладнання: комплект базових логічних елементів; монтажна плата, логічний пробник, блок живлення.

Теоретичні відомості


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 748

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додатковий код. | Цифрові електронні і мікроелектронні пристрої

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.