МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основних засобів
Мета–засвоїти техніку записів операцій з поліпшення та нараху-вання зносу основних засобів у первинній документації та регістрах бухгалтерського обліку.
Допоміжні навчальні матеріали:акт приймання-здачі відремон-
тованих, реконструйованих та модернізованих об'єктів (ф. № ОЗ-2) – 1 прим.; Відомість 4.1 аналітичного обліку капітальних інвестицій –
1 прим.; розділ ІІ Журналу 4 – 1 прим.
1. Скласти акт № 13 приймання-здачі відремонтованих, реконстру-йованих та модернізованих об'єктів (ф. № ОЗ-2) від 19 січня 20__ р. за такими даними: з 3 по 18 січня 20__ р. внутрішніми силами механоскладального цеху проводилась модернізація гвинторізного верстата (інвентарний номер 45, заводський номер 12450), для проведення якої були використані деталі на суму 350 грн, нарахована заробітна плата робітникам – 720 грн, про-ведені відрахування на соціальні заходи – 281 грн. По закінченні модер-нізації об'єкт пройшов випробування, внаслідок якого з'ясувалось, що продуктивність верстата збільшилась у 1,5 разу, та був зданий в експлу-атацію начальником механоскладального цеху Дружиніним Є.Б. Роботи виконані механіком Аліниним Н.О.
2. Відкрити Відомість 4.1 і відобразити в ній витрати, пов'язані з модернізацією гвинторізного верстата. 3. Відобразити у Відомості 4.1, розділі ІІ Журналу 4 і картках обліку руху основних засобів дані акта № 13 приймання-здачі відремон-тованих, реконструйованих та модернізованих об'єктів.
4. Відобразити в картках обліку руху основних засобів дані виписки з розрахунку амортизації основних засобів (табл. 6).
Таблиця 6.Виписка з розрахунку амортизації основних засобів
Продовж. табл. 6
Питання
1. В якому нормативному документі наводиться визначення терміна "об'єкт основних засобів"? 2. В якому методичному документі наводиться рекомендована кореспон-денція рахунків з бухгалтерського обліку основних засобів? 3. В якому регістрі та якому розрізі ведеться аналітичний облік основних засобів? 4. Як здійснюється бухгалтерська перевірка правильності записів в ана-літичному та синтетичному обліку основних засобів?
Тема 1.7. Облік інших необоротних матеріальних активів
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|