Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Продовження додатку С

Характеристики джерел Приклади оформлення
Стандарти
1. Графічні символи, що їх використовують на устаткуванні. Покажчик та огляд (ISO 7000:2004, IDT) : ДСТУ ISO 7000:2004. — [Чинний від 2006-01-01]. — К. : Держспоживстандарт України, 2006. — IV, 231 с. — (Національний стандарт України).
Дисертації
1. Петров П. П. Активність молодих зірок сонячної маси : дис. ... доктора фіз.-мат. наук : 01.03.02 / Петров Петро Петрович. — К., 2005. — 276 с.
Автореферати дисертацій
1. Нгуен Ші Данг. Моделювання і прогнозування макроекономічних показників в системі підтримки прийняття рішень управління державними фінансами: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.13.06 «Автоматиз. системи упр. та прогрес. інформ. технології» / Нгуен Ші Данг. — К., 2007. — 20 с.
Частина книги, періодичного, продовжуваного видання
1. Козіна Ж. Л. Теоретичні основи і результати практичного застосування системного аналізу в наукових дослідженнях в області спортивних ігор / Ж. Л.Козіна // Теорія та методика фізичного виховання. — 2007. — № 6. — С. 15-18, 35-38. 2. Гранчак Т. Інформаційно-аналітичні структури бібліотек в умовах демократичних перетворень / Тетяна Гранчак, Валерій Горовий // Бібліотечний вісник. — 2006. — № 6. — С. 14-17.
Електронні ресурси
1. Богомольний Б. Р. Медицина екстремальних ситуацій [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. мед. вузів III–IV рівнів акредитації / Б. Р. Богомольний, В. В. Кононенко, П. М. Чуєв. — 80 Min / 700 МВ. — Одеса: Одес. мед. ун-т, 2003. — (Бібліотека студента-медика) — 1 електрон. опт. диск (CD-ROM); 12 см. — Систем. Вимоги: Pentium; 32 Mb RAM ; Windows 95, 98, 2000, XP; MS Word 97-2000. — Назва з контейнера. 2. Розподіл населення найбільш численних національностей за статтю та віком, шлюбним станом, мовними ознаками та рівнем освіти [Електронний ресурс]: за даними Всеукр. перепису населення 2001 р. / Держ. ком. статистики України; ред. О. Г. Осауленко. — К.: CD-вид-во «Інфодиск», 2004. — 1 електрон. опт. диск (CD-ROM): кольор.; 12 см. — (Всеукр. перепис населення, 2001). — Систем. вимоги: Pentium-266; 32 Mb RAM ; CD-ROM Windows 98/2000/NT/XP. — Назва з титул. екрану. 3. Бібліотека і доступність інформації у сучасному світі: електронні ресурси в науці, культурі та освіті: (підсумки 10-ї Міжнар. конф. «Крим-2003») [Електронний ресурс] / Л. Й. Костенко, А. О. Чекмарьов, А. Г. Бровкін, І. А. Павлуша // Бібліотечний вісник — 2003. — № 4. — С. 43. — Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua./articles/2003/03klinko.htm.

 

 

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ КРЕСЛЯРСЬКОГО ШТАМПУ

ДЛЯ ВИКОНАННЯ ГРАФІЧНИХ ЛИСТІВ

          БАКАЛАВРСЬКА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
         
         
          Тема БКР Літера Маса Масштаб
Зм. Арк. № докум. Підпис Дата          
Розробив
Керівник
  Аркуш __ Аркушів __
  Назва листа НУ "Львівська політехніка" ІНЕМ, каф. ММП, гр.______
Зав. каф. Кузьмін О.Є.
Рецензент
                       

 

 

* * *

Вчитися – означає ВИЯВЛЯТИ те, що ти уже знаєш.

Робити – означає ДЕМОНСТРУВАТИ те, що ти це знаєш.

Вчити інших – означає НАГАДУВАТИ їм, що вони знають – точно так само, як і ти. [1]

 

 


ЗМІСТ

 

Загальні положення ...................................................................................
1. Методичні рекомендації щодо обсягів, структури та змісту практики за темою БКР………………………………………………………….  
2. Методичні рекомендації щодо обсягів, структури та змісту БКР….
2.1. Організаційно-методологічні положення.........................................
2.2. Навчально-методичні положення......................................................
2.3. Правила оформлення……………......................................................
3. Найбільш розповсюджені помилки при виконанні БКР....................
4. Рекомендації з виконання та оформлення БКР...................................
5. Рекомендації для презентування та захисту кваліфікаційної БКР....
6. Усе, що ви дуже хотіли, але не наважувались спитати при виконанні БКР.........................................................................................................
7. Термінологічний словничок часто вживаних понять при виконанні БКР...................................................................................................................
8. Використана і рекомендована література...........................................
Додатки........................................................................................................

 

Безпечність[10]

Майстер повідав: нічого не слід сприймати надто серйозно,

навіть його вчення.

У зв’язку з цим він полюбляв розповідати історію:

Мій найперший учень був настільки слабким,

що вправи врешті-решт звели його у труну.

Другий учень з’їхав з глузду, надто ретельно займаючись практикою.

Третій отупів від надмірного споглядання.

Зберегти гострий розум вдалось лише четвертому.

Чому? – незмінно запитував хтось.

–Можливо, тому, що він був єдиним,

хто відмовлявся виконувати УСІ мої вправи.

Вибух сміху перекривав слова Майстра.


 

НАВЧАЛЬНЕ ВИДАННЯ

(видання 2-е, доповнене і удосконалене)


Читайте також:

  1. N Придумати продовження до твору тощо.
  2. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  3. Визначення фінансової термінології (продовження)
  4. Відновлення та продовження процесуальних строків.
  5. Горизонтальне продовження Відомості 7.1
  6. Доцільність продовження та припинення виробництва у короткостроковому періоді
  7. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ.
  8. Задача, (продовження).
  9. Задача, (продовження).
  10. Закінчення додатку 3
  11. Лекція 6. Тема 2.8 (Продовження теми) - Електробезпека. Специфіка питань електробезпеки відповідно до галузі. Статична електрика. Блискавкозахист.
  12. Лекція №5(продовження) Політична думка в Україні




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВІДОМОСТІ ДЛЯ БУХГАЛТЕРІЇ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.