МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Городній М.М.Агрохімічнийаналіз: підручник / М. М. Городній, А. В. Бикін, А. Г. Сердюк [та ін.] За ред. Городнього М.М. – К.: Арістей, 2007. – 624 с. 2. Дегодюк Е. Г. Вирощування екологічно чистої продукції рослинництва / Е. Г. Дегодюк, В. Ф. Сайко, М. С. Корнійчук [та ін.] – Київ, Вид. Урожай, 1992. - 310 с. 3. Капштик М.В. Охорона ґрунтів / М. В. Капштик, Л. Р. Петренко. - К.НАУ., 2000. –94 с. 4. Лісовал А. П. Методи агрохімічних досліджень. Практикум / А.П.Лісовал. – К.:НАУ, 2001. – 247 с. 5. Шикула М. К. Охорона ґрунтів: навч. посібник / М.К.Шикула, О.Ф.Гнатенко, Л. Р. Петренко [та ін.] – К.: Знання, 2001. – 398 с. 6. Патика В. П. Методика агроекологічної оцінки мінеральних добрив / В. П. Патика, Н. А. Макаренко – К.: Інститут агроекології і біотехнології УААН,2004. – 21 с. Питання для самоконтролю 1. Охарактеризуйтеметодивизначенняфосфорувгрунті. 2. Наведіть принцип методу визначення вмісту органічних та мінеральних фосфатів. 3. В чому полягає визначення фосфору колориметрично за методом Труога–Меєра? 4. Для чого необхідне визначення валових запасів фосфору? Тест-контроль Чому у поверхневих горизонтах грунту вищий вміст фосфатів? а) внаслідок кращої вивітренності мінеральної частини грунту; б) внаслідок біогенної акумуляції; в) внаслідок висхідних потоків грунтової вологи. Чи доступні рослинам органічні форми фосфатів? а) ні; б) так. Які фосфати переважають в нейтральних та слаболужних грунтах? а) органічні фосфати; б) фосфати заліза; в) фосфати алюмінію; г) фосфати кальцію. Як називається процес трансформації фосфатів у кислих грунтах? а) ретоградація; б) мобілізація; в) біогенна імобілізація; г) розчинення. Який з технологічних прийомів не покращує доступність фосфатів на нейтральних грунтах? а) вапнування; б) оранка; в) внесення фізіологічно-кислих мінеральних добрив; г) внесення органічних добри Практична робота № 5 Тема. Калій у ґрунті та шляхи регулювання калійного режиму
Мета: ознайомити студентів із запасами калію у грунті, живленням рослин та особливостями його засвоєння. Знати основні методи визначення калію у грунті. Читайте також:
|
||||||||
|