МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Бомба М. Я. Землеробство з основами ґрунтознавства, агрохімії та агроекології: Навч. посіб. /М.Я. Бомба, Г.Т. Періг, С. М. Рижук [та ін.]. – К.: Урожай., 2003. – 400 с. 2. Гладюк М. М. Основи агрохімії. Хімія в сільському господарстві /М. М. Гладюк. – К.; Ірпінь: Перун, 2003. – 288 с. 3. Лопушняк В. І. Агрохімічне обслуговування сільськогосподарських формувань: навчальний посібник /В. І. Лупушняк, І. О. Корчинський, М. М. Вислободська [та ін.]. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2011. – 288 с. Запитання для самоперевірки 1. Рослина вбирає поживні речовини з ґрунту: а) всією поверхнею кореня; б) кінчиком кореня; в) кореневими волосками. 2. Рослина вбирає поживні речовини: а) у вигляді молекул; б) у вигляді солей; в) у вигляді аніонів, катіонів. 3. Які з перечислених елементів належать: а) до макроелементів; б) до мікроелементів (калій, азот, йод, фосфор, бор, мідь, натрій, магній, кальцій). 4 Суперфосфат, сечовина, гній, калійна селітра, аміачна селітра, амофос, люпин, торф, вермикультура. Які з них є: а) мінеральними; б) органічними добривами. 5. Підвищені дози мінеральних добрив: а) підвищують коефіцієнт засвоєння з них поживних речовин, б) знижують його? 6. Які добрива кращі для підвищення родючості грунту: а) мінеральні добрива; б) гній: в) зелені? 7. Яка частка врожаю рослин забезпечується добривами: 30%, 50%, 60%. 8. Що означає коефіцієнт засвоєння .мінеральних добрив рослиною. 9. Що потрібно враховувати при внесенні добрив? 10. 3 яких джерел рослина черпає мінеральні добрива? 11. Що таке норма добрива? 12. Які умови необхідні для отримання запланованого врожаю?
Практичне заняття № 9 Тема. Використання добрив і охорона навколишнього середовища
Мета: ознайомитись із основними чинниками антропогенного забруднення ґрунтів за їх сільськогосподарського використання, методикою проведення еколого-агрохімічної оцінки ґрунту і складання його екологічного паспорту. Основні терміни Забруднення – це будь-які зміни складу повітря, вод, грунтів і харчових продуктів, що створюють ризик хронічного чи гострого отруєння, або спричинюють небажаний довготривалий вплив на здоров’я та діяльність людини. Природний геохімічний фон – це середня величина природної варіації вмісту хімічних елементів у компонентах довкілля, яка сформована до того часу, коли це довкілля зазнало антропогенного забруднення. Кларк елемента – це число (у % або г/кг), що виражає середній його вміст у літосфері (чи гідросфері) по відношенню до загальної її маси. Сільськогосподарський техногенний фон – це фон який змінюється залежно від ступеня хімізації та інтенсивності використання земель.
Читайте також:
|
||||||||
|