МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Бомба М. Я. Землеробство з основами ґрунтознавства, агрохімії та агроекології: Навч. посіб. /М.Я. Бомба, Г.Т. Періг, С. М. Рижук [та ін.]. – К.: Урожай., 2003. – 400 с. 2. Гладюк М. М. Основи агрохімії. Хімія в сільському господарстві /М. М. Гладюк. – К.; Ірпінь: Перун, 2003. – 288 с. 3. Лопушняк В. І. Агрохімічне обслуговування сільськогосподарських формувань: навчальний посібник /В. І. Лупушняк, І. О. Корчинський, М. М. Вислободська [та ін.]. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2011. – 288 с. Запитання для самоперевірки 1. Рослина вбирає поживні речовини з ґрунту: а) всією поверхнею кореня; б) кінчиком кореня; в) кореневими волосками. 2. Рослина вбирає поживні речовини: а) у вигляді молекул; б) у вигляді солей; в) у вигляді аніонів, катіонів. 3. Які з перечислених елементів належать: а) до макроелементів; б) до мікроелементів (калій, азот, йод, фосфор, бор, мідь, натрій, магній, кальцій). 4 Суперфосфат, сечовина, гній, калійна селітра, аміачна селітра, амофос, люпин, торф, вермикультура. Які з них є: а) мінеральними; б) органічними добривами. 5. Підвищені дози мінеральних добрив: а) підвищують коефіцієнт засвоєння з них поживних речовин, б) знижують його? 6. Які добрива кращі для підвищення родючості грунту: а) мінеральні добрива; б) гній: в) зелені? 7. Яка частка врожаю рослин забезпечується добривами: 30%, 50%, 60%. 8. Що означає коефіцієнт засвоєння .мінеральних добрив рослиною. 9. Що потрібно враховувати при внесенні добрив? 10. 3 яких джерел рослина черпає мінеральні добрива? 11. Що таке норма добрива? 12. Які умови необхідні для отримання запланованого врожаю?
Практичне заняття № 9 Тема. Використання добрив і охорона навколишнього середовища
Мета: ознайомитись із основними чинниками антропогенного забруднення ґрунтів за їх сільськогосподарського використання, методикою проведення еколого-агрохімічної оцінки ґрунту і складання його екологічного паспорту. Основні терміни Забруднення – це будь-які зміни складу повітря, вод, грунтів і харчових продуктів, що створюють ризик хронічного чи гострого отруєння, або спричинюють небажаний довготривалий вплив на здоров’я та діяльність людини. Природний геохімічний фон – це середня величина природної варіації вмісту хімічних елементів у компонентах довкілля, яка сформована до того часу, коли це довкілля зазнало антропогенного забруднення. Кларк елемента – це число (у % або г/кг), що виражає середній його вміст у літосфері (чи гідросфері) по відношенню до загальної її маси. Сільськогосподарський техногенний фон – це фон який змінюється залежно від ступеня хімізації та інтенсивності використання земель.
Читайте також:
|
||||||||
|