Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1. Приготування витяжки 1% NH4Cl. (рихлозв’язані фосфати). 0,5г ґрунту (просіяного через сито Ø 0,25 мм) переносять в центрифужні пробірки на 40-50 мл, приливають25 мл 1% розчинуNH4Cl, закривають пробками, змішують30 хв на ротаторі, центрифугують10хв із швидкістю 2-3 тис. обертів.

2. Прозорий розчин зливають в плоскодонні колби на50-100 мл, потім 10-20 мл розчину беруть в мірні колби на 50 мл для колориметричного визначення фосфору.

3. Приготування витяжки 0,5 % NH4F. (фракція A l-P) До залишку ґрунту в центрифужні пробірки приливають 25 мл 0,5 % розчину NH4F з рН 8,5. Пробірки закривають та змішують одну годину, а потім центрифугують. Прозорий центрифугат зливають в колби на 50 мл. Сюди ж для знебарвлення розчину добавляють активоване вугілля. Настоюють 10 хв і фільтрують через щільний фільтр(біла, синя смуга) в поліетиленову або пропарафінену посудину.

4. Зберігати в скляній посуді фтор амонійну витяжку не рекомендується, так як NH4F здатний вилуговувати із скла кремнієву кислоту, яка може змінити результати аналізу. 5-20 мл витяжки відбирають в мірні колбочки на50 мл, розводять водою до 30 мл і додають 10 мл 0,8 М розчинуН3ВО3 для зв’язування іона фтору в комплекс NH4ВF4.

5. Далі визначають фосфор за Труогом-Меєром. Шкала зразкових розчинів також готується з додаванням 0,5 % NH4F та розчину Н3ВО3. Для видалення решток розчину фторидної витяжки до залишку ґрунту в центрифужні пробірки доливають 25 мл насиченого розчину NaCl, перемішують15хв, центрифугують і розчин виливають. Зразок ґрунту використовують для лужної витяжки.

6. Приготування витяжки 0,1% NаОН витяжки. (фракція Fe-P). До промитого залишку ґрунту приливають25 мл 0,1% NаОН, змішують 2 години, настоюють18-20 годин, центрифугують. Прозорий центрифугат зливають в плоскодонні колбочки, приливають сюдиж1 0 крапель (~0,5 мл) концентрованої Н24 для коагуляції гумінової кислоти і активоване вугілля. Суміш перемішують, настоюють10-20 хв та фільтрують через щільний фільтр. 5-20 мл фільтрату беруть для визначення фосфору. Залишок ґрунту в пробірці промивають25 мл насиченого розчину NaCl, як в попередній витяжці.

7. Приготування витяжки 0,5% Н24 витяжки (фракція Са-Р). До промитого залишку ґрунту приливають25 мл 0,5% розчинуН24, перемішують1 годину, центрифугують і розчин зливають в плоскодонні колби. 5-20 мл прозорого центрифуга та відбирають в мірні колби, нейтралізують визначають фосфор колориметрично.

Розрахунок вмісту фосфору здійснюють за формулою

Х=

де, Х– кількістьР2О5на100 г ґрунту,

А – кількістьP2O5 за калібрувальним графіком, мг;

С– загальний об’єм витяжки, мл;

B – об’єм витяжки, взятий для аналізу, мл;

а – наважка ґрунту, г.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення мінеральних форм фосфору за методом Чанга-Джексона | Лабораторна № 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.