МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок потрібної кількості первинних засобів пожежегасіння та потрібного запасу водиВизначити клас та підклас пожежі для виробничої будівлі (вихідні дані для розрахунку наведені в таблиці 5.5), показники піни, потрібну кількість первинних засобів пожежегасіння, запас води для виробничої будівлі. Потрібна кількість первинних засобів пожежегасіння може бути визначена із співвідношення: (5.2) де Sзаг – сумарна площа приміщень усіх поверхів будівлі, м2; Sн – нормативна площа, м2 (табл. 5.6). Отриманий результат потрібно округлити у бік найближчого більшого цілого числа. Протипожежне водопостачання промислових підприємств здійснюється системою протипожежного водопроводу. Необхідний запас води повинен складати, м3: (5.3) де τ – середній час гасіння пожежі, 3 години; q – загальна витрата води, л·с–1. q = qзовн + qвн + qавт (5.4) де qзовн – витрата води на зовнішнє пожежегасіння, л·с–1; qвн – витрата води на внутрішнє пожежегасіння, л·с–1; qавт – витрата води на автоматичні установки пожежегасіння, л·с–1; Прийняти при об’ємі будівлі (за вказаним варіантом), м3 (табл. 5.7) У висновку вказати класифікацію пожежі (табл. 5.8), назву та визначені властивості піни, потрібну кількість первинних засобів пожежегасіння та протипожежний запас води.
Таблиця 5.5 – Вихідні дані для розрахунку потрібної кількості первинних засобів пожежегасіння та потрібного запасу води
Таблиця 5.6 – Норми первинних засобів пожежегасіння для підприємств хімічної промисловості
Примітка: * – ящик з піском і лопатою; ** – діжка з водою 250 л і два відра; *** – повсть, кошма або азбестове полотно.
Таблиця 5.7 – Витрата води на пожежегасіння виробничих будівель без ліхтарів
Таблиця 5.8 – Класифікація пожеж
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|