Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Київ - 2014

УНІВЕРСИТЕТ СУЧАСНИХ ЗНАНЬ

 

Кафедра природничих наук та екології

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Дисципліни

Для студентів напрямів підготовки

«Менеджмент», «Фінанси і кредит», «Облік і аудит»

Освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр

(денна, заочна)

Київ - 2014


Підготовленовикладачем кафедри природничих наук та екології Дудкою Н.С.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри природничих наук та екології

Протокол № 1 від 29 серпня 2013р.

 

 

Схвалено Вченою радою Університету сучасних знань

 

Дудка Н.С. Навчальна програма дисципліни “Статистика“ (для бакалаврів). — К.: УСЗ, 2014. — 22с.

 

 

Навчальна програма містить пояснювальну записку, тематичний план, зміст дисципліни “ Статистика ”, питання до заліку, питання до іспиту, плани семінарських занять, список літератури.

 

 




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Видовая структура основных фондов организаций в 2012 году | Університет сучасних знань, 2014

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.