Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Університет сучасних знань, 2014

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Студенти економічних спеціальностей вивчають курс статистики, що складається із загальної теорії статистики і економічної статистики.

Робота фахівця указаного напрямку пов‘язана із збором, розробкою, аналізом та узагальненням фактичних статистичних даних, з використанням прийомів і методів статистичної науки. Тому вивчення науки статистики при підготовці фахівців високого професійного рівня має велике значення в системі вищої економічної освіти.

Метою навчальної дисципліни “Статистика” є оволодіння основами статистичного вимірювання, методами узагальнення та аналізу інформації про соціально-економічні явища та процеси, про закономірності ринкової економіки. Статистика вчить, як, підпорядковуючись меті дослідження, зібрати, обробити та проаналізувати інформацію, виявити та оцінити закономірності формування, розвитку та взаємодії складних за своєю природою соціально-економічних явищ, в сучасних умовах ринкових відносин.

Досягнення мети може бути при наступних напрямках дослідження:

· агрегування інформації, розрахунок узагальнюючих статистичних показників і проведення на їх основі комплексного порівняльного аналізу;

· аналіз закономірностей розподілу – структури та структурних зрушень, оцінка варіації явищ;

· аналіз взаємозв‘язків – оцінка щільності та перевірка істотності зв‘язку за даними паралельних рядів, комбінаційних розподілів, аналітичних групувань;

· аналіз закономірностей динаміки – оцінка інтенсивності динаміки, тенденції розвитку, індексний аналіз.

Правильність висновків статистичного дослідження залежить від доброякісності та об‘єктивності інформаційної бази. Обробка даних спрощується шляхом застосування комп‘ютерної технології.

Роль дисципліни полягає у вивченні, розумінні методів та способів обробки інформації та вмінні застосовувати їх у практичній діяльності.

 

ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ І УМІНЬ СТУДЕНТІВ


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. Tutor – викладач (в англійських університетах)
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. VII. Цільовий прийом до Національного авіаційного університету
  6. Академічне релігієзнавство. Підручник. За науковою редакцією професора А.Колодного. - К.: Світ Знань, 2000.- 862 с
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  9. Більшість сучасних радіопередавачів може посилати як
  10. Будівництво та архітектура сучасних готелів
  11. В сучасних умовах
  12. В СУЧАСНИХ УМОВАХ




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Київ - 2014 | В результаті вивчення курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.