Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В результаті вивчення курсу

студенти повинні знати:

- основи теорії статистики, побудовані на загальній методології економічної теорії статистико-економічного напрямку з практичним застосуванням до промислової статистики в умовах ринку;

- аналіз закономірностей розподілу структури та структурних зрушень;

- оцінка варіації явищ;

- аналіз взаємозв'язків;

- оцінка щільності та перевірка істотності зв'язку з паралельних рядів, комбінаційних розподілів, аналітичних групувань;

- аналіз закономірностей динаміки;

- оцінка інтенсивності динаміки, тенденцій розвитку;

- індексний аналіз.

 

студенти повинні вміти:

- науково-обгрунтовано вибирати ті чи інші методи аналізу;

- давати оцінку і методично правильно робити висновки з отриманих результатів;

- обчислювати за допомогою комп'ютерних технологій необхідні показники при проведенні статистико-економічного аналізу.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  5. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  6. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. VIII. Реакції, в результаті яких утворюються високомолекулярні сполуки




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Університет сучасних знань, 2014 | КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.